Pitanje: Nedavno sam potpisala ugovor s telekomunikacijskom tvrtkom o dvogodišnjoj pretplati i uslugama. Ostavila sam im svoje podatke i sve je bilo u redu. Desetak dana nakon toga na taj broj, koji je privatni i nije raširen, nazvala me agentica osiguranja. Točnije, posrednica agenta koja mi je ponudila policu osiguranja. Nisam je odmah odbila pa je tražila i moju adresu, datume rođenja djece, kvadraturu stana koji bi također mogla osigurati.... A sve to, kaže, kako bi agent mogao napraviti ponudu i poslati mi je mailom. Bila sam zatečena i upitala je odakle joj moj broj uopće te je nakon kratke rasprave priznala da ga je dobila od operatera. Priprijetila sam da ću je prijaviti operateru, osiguravajućoj kući te policiji. Kako se to moglo dogoditi? Tko sve raspolaže podacima koje dajemo?
Odgovor: Čitateljica je apsolutno dobro postupila, ocjenjuje Tomislav Lončar iz Udruge za zaštitu potrošača. Kada bi ljudi reagirali na takve stvari, zloporaba bi bilo manje. Čitateljica ne treba ostati na prijetnji, nego zaista treba slučaj prijaviti i operaterovoj komisiji na reklamacije i osiguravateljskoj kući jer bi i oni trebali znati način na koji njihovi agenti ‘love’ potencijalne osiguranike. No treba slučaj prijaviti i Agenciji za zaštitu osobnih podataka.
svi ste vi kreteni zato vas treba osigurati....koliko osiguranja ste imali 1992 ???