isplati li se?

Otkriveno koliko mjesečno zarade fashion blogerice, a koliko influenceri u Hrvatskoj

Diablog konferencija
Foto: PR FOTO
1/3
15.11.2017.
u 14:36

Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6 posto) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1 posto).

Viđamo ih po raznim eventima i događanjima i neki su se pitali: Tko su one?

Koliko je jaka blogerska scena u Hrvatskoj i koliko zarađaju, primjerice, fashion blogerice, otkriveno je na konferenciji Dialog komunikacije, piše Slobodna Dalmacija

Iako svoj blog i dalje smatraju samo hobijem, neke naše 'fashionistice' i 'blogerice' od njega mjesečno zarade od 3500 do 5500 kuna. Ova 'plaća' im je pak samo jedan od popratnih 'sadržaja'  jer surađuju s raznim 'brendovima', a dobivaju sponzorstva i poklone koje im razne tvrtke šalju kako bi se izreklamirali upravo na njihovom blogu.

Podaci su to iznešeni na Diablog konferenciji nakon temeljitog istraživanja na uzorku od 171 aktivne blogerice. Istraživanje je provela agencija Dialog komunikacije, većinu ispitanika čine žene (90,6 posto) koje žive u središnjoj Hrvatskoj, a imaju između 25 i 35 godina te su visoko obrazovane (42,7) posto.

Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6 posto) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1 posto). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31 posto), gastro (17 posto), moda (10,5 posto) i putovanja (6,4 posto).

Za kraj istraživanja ispitanice su brendovima poručile kako očekuju više poštovanja prema blogerskoj profesiji, kao i otvaranje prema novim suradnjama i idejama. 

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. 

U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije