PROMO

Ovaj brend kralj je svilenih šalova

Priče Croatina modnog proljeća
Foto: Croata
1/14
17.06.2019.
u 08:00

U heritage hotelu Amadria Park Capital u Zagrebu održano je snimanje kampanje za luksuzni modni hrvatski brand CROATA.

Moderno okruženje s daškom tradicije i ugodnom atmosferom savršena je pozadina za rafinirani stilski igrokaz Paule Volarević i Marka Stagličića.

Šarenilo i elegancija Croatinih svilenih šalova, zavodljivo privlačnih u svojoj jednostavnosti, besprijekorno korespondira s akterima romantičnog susreta žene i muškarca, odmaknutog  od užurbane zagrebačke svakodnevice i sivila proljeća koje nikako da se probudi.  No zato radost iščekivanja, uzbuđenje zbog susreta pršti i blista upravo poput boja i dezena šalova u koje je utisnuto mnogo pozornosti.

Foto: CROATA

Ispreplitanje raznih nijansi koje zovu ljetne dane svojim kolorima i dezenima, savršeno se uklapa čak i u najjednostavniju kombinaciju, dodaje notu misterioznosti i elegancije, no odlično izgleda i s cvjetnim uzorcima i žarkim bojama. Prekrasan i upečatljiv šal može biti ključni faktor u garderobi žene i  svakim svojim milimetrom odražavati neporeciv smisao za estetiku.

Prebačen preko ramena, upleten u kosu, svaki CROATA proizvod krije svoju priču ispričanu različitim bojama, dezenima i motivima, a napravljen je ručno do posljednjeg detalja i s ljubavlju upravo za ženu koja cijeni ljepotu. Prekrasan i upečatljiv šal može biti ključan faktor u garderobi, usmjeriti fokus na lice i biti upravo onaj kultni detalj zbog kojeg se osjeća privlačnom i sigurnom u svoju ženstvenost.

Foto: CROATA

CROATA je naš kultni hrvatski brend izgrađen na dobroj priči te stoga nije neobično da i njihovi proizvodi pričaju – priče.

Pratite njihove priče na Instagramu (@croatalife) i Facebooku (@croatalife) ili na njihovu blogu CroataLife.  

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije