Kavalirstvo ne podrazumijeva samo lijepe manire muškaraca već stil života koji se očituje kroz prijateljstvo, odanost, čast i hrabrost. Chivas, kojemu je kavalirstvo ukorijenjena vrijednost, odlučio je pronaći muškarce u 21.stoljeću koji žive vrijednosti kavalira i tako pridonose sredini u kojoj žive. Zato je pokrenuo Chivalierstvo, a u „prvu postavu“ Chivalira uključeni su Aljoša Šerić, Tomislav Gugo i Tomislav Krajačić koji će svojim primjerom i djelovanjem, s naglaskom na humanitarnost, ukazati na vrijednosti.
Ono što je zajedničko Aljoši Šeriću, odvjetniku i pjevaču grupe Pavel, Tomislavu Gugi, savjetniku za javnu diplomaciju Danskog veleposlanstva i Tomislavu Krajačiću, kreativnom direktoru i vlasniku marketinške agencije Kofein jest to da su uspješni u
svom području djelovanja, ali ono što ih je okupilo jesu vrijednosti koje dijele - vrijednosti kavalira, odnosno Chivalira-kavalira koji pije Chivas.
“Počašćen sam titulom Chivalira. Trudit ću se kroz područje svog djelovanja osvijestiti vrijednosti pravog kavalira. Svi mi znamo za njih, ali tu i tamo se dobro podsjetiti, a ovo je super prilika za to” istaknuo je Chivalir Tomislav Gugo, savjetnik za javnu diplomaciju Danskog veleposlanstva.
Iako imaju različita područja djelovanja, Chivaliri se slažu u jednom – na vrijednosti pravih kavalira je potrebno podsjetiti, ali i naglasiti kako iste ne vrijede samo u određenim situacijama već se žive svaki dan, u svakoj situaciji. Vrijednostima kavalirstva pravi se Chivalir ne razbacuje, baš zato jer su dio njegove svakodnevice.
„Ne volim kada je nešto osrednje, a čini mi se kako su vrijednosti pravih kavalira danas postale osrednje – svjesni smo ih samo ponekad, koriste se samo kada se potrebno istaknuti u društvu. Svi zaboravljaju kako je u biti riječ o stilu života. Ako radiš ono što voliš, onda to i živiš, a ako si svjestan vrijednosti kavalira onda si svjestan da kavalir svojim djelovanjem pridonosi sredini u kojoj živi“ rekao je Aljoša Šerić, odvjetnik i pjevač grupe Pavel.
Kako ne bi samo ukazivali na vrijednosti Chivaliri će izraditi i priručnik o Chivalierstvu s pravilima ponašanja za suvremenu gospodu 21. stoljeća.
„Dio je onih vrijednosti koje Chivalire bez obzira na vrijeme i modu muškarca čine gospodinom, no dio je i onih manira koje je potrebno usvojiti jer je došlo do promjena. Isto tako neke od normi se mijenjaju i potrebno ih je redefinirati. Zato smo odlučili na zanimljiv način prezentirati vrijednosti Chivalira i pripremiti priručnik za gospodu“ dodao je Tomislav Krajačić, kreativni direktor i vlasnik marketinške agencije Kofein.
Kako bi ostvarili svoj cilj i osvijestili vrijednosti, Chivaliri su si, uz izradu priručnika, dali nekoliko zadataka kojima će istaknuti Chivalirstvo pa tako pripremaju aktivnosti humanitarnog karaktera, edukacije, ali i zabavu za pravu gospodu. Naravno, kada Chivaliri uživaju, to rade odgovorno.
>>Evo zašto biste trebali biti poput Barneyja iz serije 'Kako sam upoznao vašu majku'