Kampanja

Pedro Almodovar glavni je 'glumac' Missonijeve kampanje za proljeće

missoni
Foto: Elle
1/3
26.01.2012.
u 13:00

Ovog je puta španjolski redatelj stao ispred kamere i nonšalantno pozirao za Missonijevu proljetnu kolekciju inspiriranu Španjolskom

Missonijeva kampanja za proljeće 2012. inspirirana je španjolskom kulturom, stoga ne čudi što su za zaštitno lice odabrali sunarodnjaka, slavnog redatelja Pedra Almodovara, koji je dobio odlične kritike za posljednji film "Koža u kojoj živim". Almodovar se svojom osobnošću odlično uklopio u razigrani Missonijev stil, a uz njega poziraju i kreativna direktorica Angela Missoni te njezine kćeri Teresa i Margherita, koje su sjajno dočarale zaigrano proljeće u stilu flamenco-plesačica.

U kampanji se također pojavljuju i Almodovarove omiljene glumice Rossy de Palma i Blanca Suarez te prelijepa talijanska manekenka Mariacarla Boscono. Fotografiju potpisuje Juergen Teller, koji je više nego uspješno dočarao obitelj Missoni i "prijatelje modele" u opuštenom izdanju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije