Trgovci napokon mogu zadovoljno trljati ruke jer došlo je njihovo vrijeme; kakvim-takvim sniženjima uspjeli su privući kupce da i nakon Božića pohrle u trgovine. S druge strane, potrošači samo misle da je ovo i njihovo vrijeme pa kupuju sumanuto uvjereni da štede znatan novac. Sudeći prema gužvama, ali i već probranoj robi na policama, popusti, koji se kreću uglavnom od 30 do 50 posto, njima su dovoljni.
Usporedbe radi, kada sezonske rasprodaje počnu, primjerice, u SAD-u ili Velikoj Britaniji, cijene odjeće i obuće padaju i 80 posto.
Kod nas se takva sniženja eventualno mogu očekivati u siječnju, no vrlo je vjerojatno da će izbor biti poprilično loš kada su u pitanju veličine i asortiman, a i tada se već očekuje dolazak novih proljetnih kolekcija. Ipak, ako ste strpljivo mjesecima čekali takozvane rasprodaje kako biste se opskrbili novim kaputom ili čizmama, sada ih možete naći upola jeftinije. Trgovine Tom Tailor, Marks&Spencer, s.Oliver, Esprit, Mango, C&A, Bata i slične popuste imaju do 50 posto.
Trgovina asortimanom za dom Sia ima 20 posto popusta na cjelokupni izbor. U popularnom H&M-u veste se mogu naći već za 50 ili 70 kuna. Idealno je vrijeme i za kupnju popularnih timberlandki koje su sada snižene 30 posto. Neki, poput trgovine Marella, odlučili su sniziti cijene u iznosu PDV-a (23 posto), a popuste veće od 50 posto treba tražiti povećalom. No, ima ih, primjerice, u trgovini obućom Mass gdje su čizme snižene 70 posto.
Naravno da popusta od 70% nema kad kupaca za popust od 50% ima. Kad bi se ljudi (kupci) malo zamislili i rekli ...odoh ja do tamo gdje ih ima,a ovima za 50% hvala ali ne hvala...onda bi se naši trgovci zapitali i popusta bi bilo jer prodaje sa 50% ne bi bilo....ali...