Pružio je i najobičnijim ljudima sa skromnim primanjima priliku da nose ekskluzivne kreacije Stelle McCartney, Sonije Rykiel, Jimmyja Chooa, Viktora & Rolfa... Švedski div H&M sada nam na pladnju pruža luksuzne Lanvinove kreacije.
U trgovinama u studenom
Lanac jeftine odjeće odabrao je francusku modnu kuću i jedan od najutjecajnih brendova 21. stoljeća za novu, uspješnu suradnju. Kako piše u priopćenju na službenim stranicama H&M-a, kolekcija će se pojaviti u njihovih 200 trgovina diljem svijeta 23. studenog ove godine, a za kreacije će biti zaduženi Lanvinovi dizajneri Alber Elbaz i Lucas Ossendrijver zadužen za muške kreacije.
No kolekcija Lanvin za H&M moći će se vidjeti već 2. studenog u filmu koji će biti objavljen na službenim stranicama.
– Lanvin donosi H&M-u luksuznu francusku tradiciju koja je i moderna i zabavna. To je Lanvinova kolekcija, s njihovim krojevima i mjerama, a središte je na formama i detaljima i za žene i za muškarce – istaknula je u priopćenju Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica slavnog jeftinog brenda.
Zajednička modna misija
Brend Lanvin utemeljila je 1889. Jeanne Lanvin, a umjetnički direktor Alber Elbaz ondje je od 2001. i zaslužan je za procvat te modne kuće.
– H&M nam je prišao kako bi vidjeli možemo li prevesti san, koji kreiramo u Lanvinu, široj publici. Rekao sam kako nikad ne bih radio masovne kolekcije, ali zaintrigirala me ideja da H&M ide prema luksuzu. Ovo je odlična vježba u kojoj kompanije na suprotnim polovima mogu raditi zajedno jer dijelimo istu filozofiju da pružimo radost i ljepotu ženama i muškarcima – rekao je Alber Elbaz.
Pred jeftinim H&M-om pokleknula i luksuzna modna kuća Lanvin
Nova kolekcija pojavit će se 23. studenog u 200 trgovina H&M-a diljem svijeta, a moći će se vidjeti već za dva mjeseca na internetu.
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bravo za H&M. Znam, iz osobnog iskustva, da su neke izvikane marke često puta loše kvalitete a izuzetno visoke cijene. \"Ime\" prodaje proizvod a taj isti proizvod nije vrijedan tog imena. Barem su se ovi dosjetili da neke od tih proizvoda ( izvikanih i reklamiranih ) prodaju po normalnim cijenama i zbog toga BRAVO toj firmi.