Pastelne boje ovog su proljeća pravi hit, a Cadieux kolekcija za proljeće/ljeto 2015. spoj je poslovne estetike, romantičnih haljina i prepoznatljivih bukle kostima u pastelnim tonovima koja oblači žene 0-24 sata.
Dnevne poslovne haljine dužinom evociraju šezdesete godine prošlog stoljeća, dok dizajnom daju jasno do znanja da nadilaze sezonu u kojoj se nalaze.
Maksi i midi haljine u ovoj su kolekciji prisutne u floralnim i geometrijskim printevima na svilenim i pamučnim materijalima.
Kao inspiracija za proljetnu kolekciju poslužile su žene koje znaju što žele i kako ostvariti svoje ciljeve, žene koje se moraju dobro osjećati u odjeći koju nose i žene koje nose odjeću, a ne odjeća njih.
Jedna od takvih žena je i Vanessa Radman koja je i preuzela glavnu ulogu u kampanji.
- Kao i svaka žena, vrlo često ujutro stojim ispred ormara pokušavajući iskombinirati idealnu odjevnu kombinaciju. Ako je preda mnom miran dan, odlično se osjećam u bijelom ili bež, ako je u pitanju dan pun poslovnih sastanka i obveza– važno mi je da je riječ o vrhunskim tkaninama i krojevima u kojima se osjećam ugodno, a ako je u pitanju glam event biram tamnije boje i elegantnije linije. Sve moje potrebe za razigranim, poslovnim, elegantnim, ali i za sofisticiranim, večernjim komadima pronašla sam upravo u novoj Klara Cadieux kolekciji. Iznimno sam počašćena I sretna što sam baš ja odabrana da utjelovim Cadieux ženu, a ponos je još veći jer nosim odjeću hrvatske dizajnerice proizvedene u Hrvatskoj - otkrila je Vanessa.
>>Kruškice, jabučice, pješčani satovi na reviji ALMA Fashion Alme Premerl Zoko