Pitanje:
Nedavno smo kupili jedne cipele u privatnom dućanu. Dosta smo ih platili jer su bile svečane i vrlo lijepe. Na žalost, perlice s cipela raspale su se nakon samo jednog nošenja. Razočarani, otišli smo u prodavaonicu i reklamirali ih.
No nisu htjeli uvažiti reklamaciju niti uzeti cipele koje smo nudili i tražili ili nove ili povrat novca.
K tome, prodavačice su bile neugodne. Tvrdile su da lažemo i da su perlice otpale zbog mehaničkog oštećenja te da su udarene. Riječ je o varaždinskom trgovcu.
Odgovor:
Čitateljica bi, objašnjava Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, trebala tražiti još jednom od prodavača da cipele preuzme i popravi ako je riječ o privatnom postolaru, odnosno pošalje dobavljaču na reklamaciju. Ako to odbije napraviti, neka ga prijavi mjerodavnom državnom inspektoratu.
Paralelno s time neka se obrati Obrtničkoj komori čiji je postolar sigurno član i njihovu Sudu časti koji će saslušati obje strane te po potrebi vještačiti cipele i zaključiti kako su cipele oštećene. No, prije toga, savjet je da se postolar potrudi zamijeniti cipele ili popravi kvar jer ovakve reklamacije bacaju ružno svjetlo na njegov rad i obrt.
moram reči svoj primjer .kupio sam cipelice dječje u osijeku prodavaonici Pitarelo no kad sam došao doma u Vž utvrdili smo da su cipelice premalene ,otišao sam u varaždinski Pitarelo zamolivši njih ako mi mogu zamijeniti cipelice koje su kupljene u Osijeku ,ljubazna šefica ne samo da je rekla kako nema problema većmi je ponudila i robu koju imaju na sniženju sa zadovoljstvom sam prihvatio i taj prijedlog šefice ...zbog toga uvijek ću kupovati u pitarelu...hvala ljubazbom osoblju prodavaonica Pitarelo