Stalnim promjenama frizura i ljubavlju prema ekstremnijoj strani mode, dvadesetčetverogodišnja Rihanna bez sumnje nosi titulu najvećeg kameleona glazbene industrije. Za razliku od Lady Gage, Rihannini modni izbori dovoljno su mainstream da su prihvatljivi diljem svijeta, a istovremeno dovoljno originalni da budu prepoznatljivi.
Danas globalni superstar, Rihanna je prvi korak ka slavi napravila sa 16 godina na audiciji za izdavačku kuću Jay Z-ja. “Bile su mi potrebne dvije minute da shvatim kako je ta cura buduća zvijezda”, otkrio je poznati reper. Njezina modna preobrazba iz karipske curice u pravu fashionisticu dogodila se s njezinim trećim albumom i megahitom Umbrella. Preko noći ova slatka curica napustila je niske traperice, odrezane topiće i okrugle naušnice, obojila kosu u crno i ošišala se na asimetrični bob. U njezinu garderobu ušuljali su se korzeti, kožne hlačice i pripijeni kombinezoni, a odjeća u kojoj se pojavljivala na nastupima bila je sve opakija – lateks, lanci i koža postali su sastavni dio njezinih turneja. Upravo zahvaljujući svojim hrabrim modnim izborima i samouvjerenošću kojim ih nosi, Rihanna je postala prava modna ikona. Poput svojih vršnjakinja i milijuna fanova diljem svijeta, ova mlada glazbenica ne boji se riskirati i eksperimentirati. Njezin originalni stil privukao je pažnju i najpoznatijih svjetskih modnih časopisa pa je sa samo 23 godine postala najmlađa crnkinja koja se pojavila na coveru američkog Voguea. Nekoliko mjeseci poslije krasila je i naslovnicu britanskog izdanja odjevena kao Marilyn Monroe, a hvalospjeve njezinom stilu napisala je i Stella McCartney. Upravo je odjeća koju nosi ova pjevačica s Barbadosa trenutačno najutjecajnija u pop svijetu – bila u pitanju njezina najnovija frizura, odrezane traperice sa zakovicama, sportske jakne, jarkoplave sunčane naočale ili neka nova manikura – svaka stvar koju Rihanna izabere u roku nekoliko tjedana preplavi ulice. Ova mlada djevojka ipak dobro poznaje svijet luksuza – ljubiteljica je Guccija, Balenciage i Giorgija Armanija, no njihove skupe kreacije kombinira s jeftinijom odjećom koju nose hipsteri diljem svijeta. Upravo to je trik kojim je oduševila svoje fanove – miješanjem luksuza i onoga što se može opisati kao “trash”, zaslužila je titulu najbolje odjevene glazbenice. A kako je sve što RiRi radi mamac, dobro znaju i dizajneri – nakon što je pomogla u dizajniranju linije donjeg rublja za Armani, Rihanna je najavila dolazak vlastite linije odjeće za brend River Island.
Koka, gotovo je...prestara si ti već, tvojih 5 minuta je prošlo.