Kreator Robert Sever oduvijek je bio svojevrsni “vuk samotnjak” hrvatske mode inzistirajući na samostalnim modnim revijama nad kojima ima potpunu kontrolu. Nikada nije pripadao ni jednoj modnoj smotri ili, kako sam ističe, ni jednom modnom klanu. Situacija se promijenila prošle zime kada je upravo Robert započeo nadasve uspješnu suradnju s Doveom u kampanji za stvarnu žensku ljepotu.
– Privukla me mogućnost da radim za žene čija ljepota zaista nije ograničena njihovim godinama, a bio sam i izuzetno zadovoljan kako smo primljeni na Fashion.hr-u te s koliko se ozbiljnosti radi taj posao – objašnjava. Nakon tog početka, suradnja je nastavljena na ljetnom Fashion.hr-u u Zadru, a sada nas uskoro u Varaždinu čeka Severova nova autorska kolekcija za koju sam kaže da je najintimnija i najerotičnija dosad.
I dok modni sladokusci čekaju novog Severa, njegova proljetna mini kolekcija kreirana za marku FHR dizajn već se prodaje preko Quelleova kataloga. Neki dušebrižnici upozoravali su Severa da će si tim poslom srozati ugled i oslabiti snagu vlastita brenda, no Robert jednostavno kaže da nitko tko se bavi modom u Hrvatskoj nije u situaciji odbijati poslove.
A bio je to i kreatorski izazov u kojem je vlastito poimanje mode prilagodio masovnoj proizvodnji i potrebama kataloške prodaje. – Prema tome kako su prošle dvije probne majice koje smo imali u prošlom katalogu bilo je jasno da će to ići. Usto, Quelle je proveo istraživanje tržišta, a sudeći po narudžbama koje su već stigle ova se mini kolekcija – kaže Sever. Njegova FHR dizajn – Quelle kolekcija prati njegove glavne modne odrednice. Majice su obogaćene crtežima i printovima, tu je i nakit po kojem je poznat, kao i torbica (ovaj put u malom).
– Lagao bih kada bih rekao da novac nije bitan, jer jasno je da i od ovog posla očekujem zaradu, ali velika je satisfakcija kada vidiš da je prodano pet tisuća primjeraka nekog odjevnog predmeta koji si sam zamislio – rekao je Sever koji i ovom kolekcijom otvara put ostalim hrvatskim dizajnerima koji će se pod markom FRH dizajn pojavljivati u sljedećim Qulelleovim katalozima te tako biti dostupni izuzetno širokom krugu kupaca koji tek uče o HR modi.