Energetski napitak Jim sadrži jednako energije kao i šalica espressa te 5 različitih vitamina B – B2, B3, B5, B6 i B12. Ne sadrži konzervans, a kupci mogu birati između voćnog okusa tutti frutti i verzije bez šećera koja ne sadrži aspartam*. Ambalaža pića izrađena je od materijala koji se mogu u potpunosti reciklirati. Crunch&Go čips napravljen je od kvalitetnog krumpira koji se najnovijom tehnologijom oblikuje u savršeno hrskavu i valovitu poslasticu u čak četiri različita okusa – slani, light, paprika, luk i kiselo vrhnje. Slani i light čips od krumpira čini još posebnijim sol iz poznatog rumunjskog rudnika soli Parajd u obliku kristala koji su stari više od 20 milijuna godina te sadrže čak 84 različita minerala.
„Najnoviji proizvodi razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših vjernih kupaca, pri čemu idemo u korak s trendovima na tržištu. Istraživanja dokazuju da kupci više ne pristaju na kompromise u odnosu na kvalitetu pri odabiru proizvoda vlastite robne marke, zbog čega krećemo s klasičnim asortimanom, imajući na umu potrebu za visokom kvalitetom i urbanim načinom života. Vjerujem da će Jim i Crunch&Go dati savršenu dozu energije našim kupcima u pokretu.“, komentirala je Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.
Inin je cilj ostati prvi izbor kupaca u pokretu. To znači odmak od klasičnog shvaćanja benzinske postaje kakav je u javnosti još uvijek prisutan i preobrazba u maloprodajno mjesto koje urbanom kupcu na jednom mjestu nudi sve što mu treba za idealno putovanje i odmor. Kompanija je 2021. godine predstavila svoj prvi proizvod vlastite robne marke – Fresh Corner kavu u zrnu, a sada INA na svojim maloprodajnim mjestima u Hrvatskoj dodatno proširuje asortiman i uvodi nove proizvode vlastite robne marke. Uvođenjem ovih proizvoda kompanija dodatno diverzificira asortiman vlastite robne marke te se tako razlikuje od svojih konkurenata.
*Aspartam je umjetni, nesaharidni zaslađivač koji se koristi kao zamjena šećeru u hrani i piću.