Baš kada smo pomislili kako nas Karl Lagerfeld više ne može šokirati svojim umotvorinama za kuću Chanel, ponovno je uspio izmamiti široke osmijehe i izraze čuđenja pomiješane s oduševljenjem na licima svih posjetitelja posljednje revije u Parizu.
Poznata po svom fiksnom terminu na pariškom tjednu mode, revije kuće Chanel oduvijek je jedna od najiščekivanijih i najprestižnijih revija na svijetu. Tako je prošlih sezona Grand Palais bio pretvaran u igraonice i ledene špilje, dok je ove pak sezone transformiran u, vjerovali ili ne, štalu.
Lagerfeldova opsesija seoskim načinom života pojavila se kada je kupio svoje imanje u Vermontu, gdje je i fotografirao svoje posljednje dvije kampanje za Chanel, ali nitko nije očekivao kako će štala s njegova imanja biti doslovno replicirana u samom središtu Pariza.
Iako je isprva pozornost svih u publici bila usmjerena na plastove sijena razbacane po pisti ili grede na kojima su sjedili, nemojte pomisliti kako je odjeća pala u drugi plan. Dapače, oprečnost seoskog ugođaja i naj-chic oprava sezone bila je pun pogodak i za najosjetljivija modna nepca.
Lagerfeldovi najdraži modeli hodali su uz nastup uživo njegove neočekivane muze i zaštitnog lica Chanelove kožne galanterije Lily Allen koju je pratio dvojac na bendžu i bubnjevima. Kasnije, tijekom revije, pridružile su joj se manekenke Iekeliene Stange i Charlotte di Calypso kao back-vokali.
Esencija Lagerfeldove estetike koju njeguje u Chanelu i u ovom ladanjskom ugođaju definitivno je bila prisutna, štoviše, možemo reći da je bila na svom vrhuncu. Ponudio je skraćene verzije klasičnih odijela, plesne i lepršave haljine te izvrsno krojene hlače. Ukratko, žena o kojoj sanja dizajnirajući za Chanel provela je odmor na jugu Amerike i prenijela ono što je vidjela na ulice Pariza.
Kao što se i očekuje od "Kaisera“ modnog svijeta, Lagerfeld je potvrdio najveće trendove sezone. Od (ne)boja, poput bijele, crne i bež do prozirnosti i čipke, svi imperativi za proljeće/ljeto 2010. bili su tu.
U skladu s kulisom revije, djevojke su koračale u stiliziranim klompama na petu i kaubojskim čizmama, u ruci noseći luksuzne reinterpretacije slavne torbice 2.55 ili pak pletene cekere urešene livadskim cvijećem.
Svjež i prirodan izgled modela s cvijećem u kosi nije odvlačio pozornost od odjeće, već učinio uvjerljivom činjenicu da su trebale predstavljati zdrave, seoske mljekarice. Instant tetovaže, viđene na mnogim prethodnim revijama, bile su prisutne i na Chanelu i to u obliku tankih lanaca omotanih oko bedara s dvostrukim "C“ kao privjeskom.
Finale revije vjerojatno je najupečatljiviji trenutak čitavog mjeseca mode. Naime, Lagerfeldove muze Freja Beha Erichsen i Lara Stone te njegov vjerni pratilac i trenutno najveća opsesija, maneken Baptiste Giabiconi, na kraju revije imali su malu predstavu. Baptiste je igrao ulogu zavodnika, Freja njegovu sofisticiranu gradsku suprugu, a Lara seosku mljekaricu.
Nakon poziranja, svo je troje završilo u klinču u sijenu. Freja i Lara „navalile“ su na Giabiconija te na kraju i same izmijenile poljubac. Kada ga su ga novinari upitali za smisao lezbijskog poljupca na pisti, Karl je, hladan kao špricer, izjavio:
- Pa ja obožavam lezbijke. Sve su moje najbolje prijateljice lezbijke. Muškarci vole žene, pa zašto onda žene ne bi voljele žene? -
Posjetiteljica svih najbitnijih pariških modnih revija, pjevačica Rihanna, nije zaobišla Chanel, kao ni legendarni Prince te Lagerfeldove mlađahne prijateljice i muze poput manekenke Irine Lazareanu, DJ-ice Leigh Lezark te kćerke kraljice ljubića Daniel Steele Vanesse Traine.
Car mode prvi se put u povijesti naklonio u trapericama, upijajući pljesak koji se orio cijelom dvoranom. Nakon silnog minimalizma na pistama četiri glavna modna grada, sličnog dizajna i stylinga te s rijetkim kreativnim pomacima, Chanel je ove sezone bio poput oaze u pustinji. Zahvaljujemo Karlu Lagerfeldu što nam je pružio najbolju modnu zabavu sezone.