(Pre)visoke cijene

Sniženje od 10 ili 20 posto kupcima je velika uvreda

šoping
Anto Magzan/Pixsell
12.01.2011.
u 08:02

Uz mala sniženja, dolazi i istraživanje agencije Heraklea prema kojem se trgovci niti ne zahvaljuju dovoljno kupcima na kupnji

Siječanjske rasprodaje izazvale su velike polemike, a na udaru su se našli trgovci kojima potrošači zamjeraju mala sniženja na kojima se gotovo ništa ne može uštedjeti.

Pripisuju im se i trgovačke varke poput podizanja, pa spuštanja cijena, lažni natpisi na izlozima o popustima i do 70 posto, a u trgovini toliko snižene artikle povećalom treba tražiti.

Propala planirana ušteda

– Kupovali smo novu obuću i zasmetalo nas je malo sniženje od tek 20 posto u jednoj zagrebačkoj trgovini iako smo planirali uštedjeti oko 500 kuna. Loši popusti osobito su bili vidljivi na papučama koje su prije stajale 100 kuna, a sad su 80! Mislim da su takva “sniženja” uvreda za nas kupce, osobito u vrijeme krize kada je teško i nama i trgovcima – nezadovoljan je mladi bračni par iz Zagreba.

Takva mjesta, kako kažu, zaobilaze u širokom luku, a novac će ostaviti konkurenciji ili će otići u inozemstvo gdje je šoping znatno povoljniji. I dok se jedni trgovci sramote pred kupcima malim sniženjima, ima i onih koji znaju što su prave rasprodaje. Tako su, primjerice, cipele popularne dizajnerice Alberte Ferretti u jednoj zagrebačkoj trgovini snižene čak 85 posto, sa 4000 na 600 kuna. Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača kažu kako najmanje jedna petina robe u trgovini mora biti snižena, primjerice, 70 posto, ako na izlogu piše da je toliko sniženje. Nažalost, kupci to ne mogu tako lako provjeriti. Preostaje im jedino da znaju što žele kupiti i da te cijene prate, pa će tako i znati kolika je njihova ušteda. Inače se sniženja u trgovinama na rasprodajama kreću od 20 do 70 posto. No, osim skromnih sniženja, naši trgovci se još uvijek ne zahvaljuju dovoljno na kupnji svojim kupcima.

Niti hvala, niti molim

Na to upozorava i novo istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea u povodu svjetskog dana zahvale koji se obilježava 11. siječnja, a prema kojem se četvrtina djelatnika u maloprodaji svojim mušterijama ne zahvali. Najgore je u bankarstvu gdje se ne zahvaljuje trećina djelatnika, a u hotelima se svaki djelatnik zahvali, što su najbolji rezultati.

Ključne riječi

Komentara 23

ZA
zadranin
08:20 12.01.2011.

Hrvati su poznati kaao doobra stoka za šišanje,,,navalite mamlazi bez mozga

WO
wolfgard
08:24 12.01.2011.

ma ko nas j... !!!! kaj moramo kupovat krpice svaki čas??? j.... modu. kad se nešto iznosi, tek onda kupipš novo, al ne, mi hrvati patimo od kompleksa i frustracija iz prošlosti i sad moramo trošiti na fensi-šmensi krpice.

OB
-obrisani-
08:15 12.01.2011.

kad vidin koji se škart prodaje i popust od 70% je mali.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije