#LETSWOW

Spektakularno lansiranje kolekcije Esmara by Heidi Klum

Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City
Foto: Promo
1/6
08.09.2017.
u 15:06

Heidi Klum i Lidl slavili su u New Yorku svjetsku premijeru kolekcije „Esmara by Heidi Klum“ u spektakularnoj Lidlovoj #LETSWOW trgovini s 350 gostiju, među kojima su bili i Zac Posen, Nina García i Shaun Ross. Domaćica showa, Heidi Klum, i više modela predstavile su po prvi put sva 84 komada ove kolekcije ispred kreativne kulise.

Heidi Klum i Lidl dojmljivim su modnim showom u New Yorku po prvi put danas predstavili javnosti svoju zajedničku kolekciju „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Umjesto da se sve odvija na klasičnoj modnoj pisti, ovaj se trgovački lanac odlučio za interaktivnu kulisu supermarketa, koja je unutrašnjost Lidlove trgovine na kreativan i zaigran način postavila na scenu. Tijekom dvosatne prezentacije, Heidi Klum i 35 modela pokazali su sva 84 komada iz ove kolekcije, od leopard čizama preko bomberica sa šljokicama pa sve do jakni od prave kože. Tako su modeli koji su se pojavljivali u različitim kombinacijama naglasili brojne mogućnosti kombiniranja ove kolekcije.

Nema boljeg mjesta ni boljeg trenutka od New Yorka za vrijeme trajanja Fashion Weeka za prezentaciju naše međunarodne modne kolekcije. Ovo je bio bombastični početak naše suradnje s Heidi Klum. A već sada se svi radujemo početku prodaje ovdje u Hrvatskoj 18. rujna“, rekao je predsjednik Uprave Lidl Hrvatska Boris Lozić.

DOŽIVLJAJ ZA SVE

Prominentni gosti, među njima i Nina García, Zac Posen, Shaun Ross, Federica Nargi, Nicole Mazzocato (Italija), Diipa Koshla (Ujedinjeno Kraljevstvo), Sendi Skopljak (Švedska), Maren Wolf, Celine Bethmann, Romina Meyer (Njemačka), Alexandra Pereira (Španjolska), Andrea Pirlo te naša Andrea Andrassy slavili su zajedno s međunarodnim influencerima kao i poznatim predstavnicima iz svijeta mode ispred interaktivne kulise Lidlove trgovine. Time je ovaj događaj stvorio most ka svijetu mode New Yorka, kako bi omogućio Lidlov imperativ „Moda za sve“. Spektakularan doživljaj potaknuo je goste na interakciju te na dijeljenje događaja na društvenim mrežama. Osim modne revije, vrhunac je bilo i Heidin styling kutak. Na jednom „Čarobnom ogledalu“, koje je bilo skriveno iza vrata hladnjaka, dizajnerica je oblikovala savršeni look „Heidi & the City“ za tri gosta te davala savjete za individualni styling. Heidi Klum bila je oduševljena:

Foto: Promo

Ovo je bila super stvar. Lokacija, New York, show, gosti – jednostavno, sve je savršeno odgovaralo. Ja sam jako ponosna na svoju novu kolekciju“, oduševljeno je izjavila dizajnerica. „Konačno smo pokazali modu, koja stoji svakoj ženi i koju svaka žena može nositi. Ja sam presretna ovime što smo ovdje postigli“, rekla je Heidi Klum.

Britanska modna stručnjakinja Louise Roe sve je one koji nisu mogli biti na licu mjesta, vodila kroz ovaj modni događaj putem livestreama na Facebooku. Tako je više od 20 milijuna Lidlovih fanova na Facebooku u udarnom terminu od 20:00 sati po srednjoeuropskom vremenu uživo pratilo premijeru u New Yorku. Kompletan livestream nalazi se na Lidlovoj Facebook stranici: ili na landing pageu.

POČETAK PRODAJE ZA TJEDAN DANA

Od 18. rujna kolekcija „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City kolekcija“ moći će se kupiti u svim Lidlovim trgovinama u Hrvatskoj.

Instagram

Facebook

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije