Grafologinja otkriva

Srca, zvjezdice ili smajlići: Simbol koji volite crtati puno govori o vašoj osobnosti

Shutterstock
06.06.2020.
u 07:00

Grafologinja je objasnila što o nama govore simboli koje volimo crtati po papirima kada nam je dosadno, dok razgovaramo na telefon i u sličnim situacijama.

Prema istraživanju Big Bathroom Shopa, crtanje izaziva duboke emocije jer  potiče mozak na razmišljanje o određenim događajima, a najnovije istraživanje iz Velike Britanije otkrilo je kako su ljudi za vrijeme izolacije svoje osjećaje izražavali kroz crtanje, bojanje i šaranje. Na taj način rješavali su se stresa, anksioznosti i tuge.

Tracey Trussell, grafologinja, objasnila je što točno o nama i našoj osobnosti govore simboli koje crtamo.

Srca
Oni koji vole crtati srca žele davati i primati ljubav, posebno u trenutcima kada su ljudi razdvojeni zbog određenih situacija. 

Cvijeće
Simbol koji označava prijateljstvo, odnose i društveni život.

Zvijezde
Za zvijezde Trussell tvrdi da prikazuju nadu i vjeru u bolja vremena, maštanje o nekom idealnom svijetu uz ljude koji su nam bliski. "One predstavljaju idealizam."

Isprobali smo 'Doodle' challenge, pogledajte video:

Nasmiješena lica
Postoje dva suprotna značenja crtanja 'smajlića' - jedno da se zabavljate, a drugo da silno pokušavate i želite biti sretni. "Osmijeh često služi kao paravan za tugu", otkrila je.

Oblaci
Bijeg u maštu, borba s osjećajima i zabrinutost - to označavaju neuredni i ispunjeni oblaci, dok oni zasjenjeni ili skroz obojeni pokazuju trenutnu brigu.

Note
Jedan od pozitivnijih simbola su definitivno glazbene note jer one označavaju kreativnost i optimizam. Najčešće ih crtaju glazbenici i ljudi koji imaju optimističan i zdrav pogled na budućnost.

Duga
Tijekom cijele situacije s koronavirusom na mnogim prozorima diljem Velike Britanije osvanuli su crteži duge, a ona je označavala podršku medicinskom osoblju. Duga je univerzalni simbol nade i vjere u bolje sutra, a često ih crtaju djeca koja vjeruju da će odrasli sve riješiti, pa oni mogu biti bezbrižni. 

Za Daily Mail voditelj marketinga Big Bathroom Shopa, John Lawless rekao je: "U nesigurnim vremenima crtanje nam pruža osjećaj sigurnosti jer svi možemo izraziti svoje emocije koje bismo inače držali u sebi."

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije