Zaposlenici restorana trude se da njihovi gosti potroše što više novca, a u svojoj se namjeni služe raznim trikovima, a važan je svaki detalj. Od vašeg ulaska u restoran pa sve do tanjura u kojem se hrana nalazi, otkriva Bright Side.
Tanjuri
Često je u restoranu hrana servirana na velikim tanjurima kako bi gosti mislili da su dobili velike porcije hrane. Ista količina hrane mogla bi stati i na manji tanjur, ali ovo se radi zbog vizualne manipulacije.
Čaše
Jeste li primijetili da se sokovi vrlo često toče u visokim i uskim čašama? Ovo je tako jer ljudi koji dolaze u restorane misle kako visoko znači i više soka, dok je količina u tankim i visokim te debljim i širokim čašama zapravo ista.
Kruh
Neki restorani stari kruh koji nitko nije pojeo često samo podgriju i ponude ih idući dan novim gostima.
Jelovnik
Na jelovniku se vrlo često odmah na prvom mjestu nalaze najskuplja jela kako bi upravo to prvo vidjeli gosti, a potom i naručili.
Glazba
Vjerojatno ste primijetili glazbu koja svira u pozadini dok jedete ili ispijate piće. Naime, dokazano je kako, na primjer, klasična glazba utječe na to da se ljudi osjećaju cijenjeno i samim time su spremni potrošiti više novca na hranu.
Posebna imena
Nekada posebno ime na jelovniku znači i da je viša cijena obroka. Pokazalo se kako drukčija, čak i strana imena hamburgera, bitno povećavaju njihovu kupnju. Sofisticiranije ime zvuči mnogo bolje i ljudi će prije kupiti nešto takvo.
Pogledajte kako se zdravo hraniti i nakon 50. godine života:
Starinsko pravilo jest da bi cijena gl. obroka trebala otprilike odgovarati cijeni 1 kg mesa, prevedeno bi to bilo 50 kn. I toga se i dalje drži većina restorana u "zabačenoj" kontinentalnoj RH. dok su cijene u velikim gradovima i osobito duž obale i 2-3 puta veće od te cifre. Znači, to je glavna prevara - da nasviraju cijene obroka, a da se o salatama, prilozima, kruhu i ne govori. Kako se jednima isplati ponuditi hranu po fair cijenama, a drugi ni čuti za tako nešto...