Nakon što se draguljarski brend Ole Lynggaard ove godine jednostavno zaljubio u Dankinju Helenu Christensen angažiravši je kao ambasadoricu, sudeći prema novoj kampanji, čini se kako će veza potrajati i sljedeće godine. Samo nismo sigurni primjećujemo li uopće nakit kad nam Helena, unatoč poznim manekenskim godinama, izgleda savršeno.
Ona je supermodel, fotografkinja, dizajnerica (prošlog je mjeseca dizajnirala vintage liniju rublja za Triumph koja će na tržištu biti u siječnju iduće godine te, naravno, pozirala za kampanju), no s obzirom na to da radi punom parom, ne opterećuje se svojim godinama (43 su joj tek).
A ni nema razloga za to kad je u novoj kampanji uspjela zasjeniti predivan nakit te pokazati kako i dalje ima onaj X faktor zahvaljujući kojem je postala internacionalni fenomen.
gotovo da nema članka u kojem se ne spomenu nečije godine. kao da je riječ o obaveznom identifikacijskom broju, koji zakonski moramo pridodati svakom imenu/osobi koju spominjemo, čak i kad je riječ o osobama za koje smo već tisuću puta pročitali kad su rođene i koliko imaju godina, no iz članka u članak moramo vidjeti i tu brojku uz ime (na pr. Severina, Nina itd) ili, kao u ovom članku, mora se naglasiti koliko Helena ima godina, jer, zamislite, i s čak 43. još odlično izgleda i snima reklamne fotke. ajde, da su joj barem 63, možda bi to trebalo naglasiti i diviti se životnom elanu, njegovanom izgledu itd, no 43. godine zaista nisu neko čudo, a ljudi i dalje normalno žive. zamislite.