najčešće zbog odjeće

U šoping-centre redovito ide tri milijuna Hrvata

noćni šoping (1)
Igor Kralj/PIXSELL
30.09.2012.
u 19:07

Na 17. smo mjestu u Europi po prodajnoj površini u šoping-centrima - 260 m² na 1000 stanovnika, kao u Španjolskoj i Italiji

Gotovo tri milijuna Hrvata redovito posjećuje trgovačke centre, pokazuje istraživanje GfK provedeno među 1000 građana.

Da volimo odlaziti u centre bilo u kupnju ili na kavu govori i podatak da smo na 17. mjestu u Europi po prodajnoj površini u trgovačkim centrima u odnosu na broj stanovnika - oko 260 četvornih metara na 1000 stanovnika. Sličan omjer imaju Španjolska i Italija, u kojima je kupovna moć veća. Prosječna kupovna moć građana EU je 12.000 eura, dok u Hrvatskoj iznosi oko 5000 eura, tvrdi studija GfK.

Oko 60% kupaca iz kućanstava s prihodima ispod prosjeka za Hrvatsku (do 5500 kuna) odlazi do trgovačkih centara, dok to redovito čini više od 90% potrošača iz kućanstava s višim i visokim primanjima. U trgovačke centre Hrvati odlaze zbog kupnje odjeće (70%), prehrambenih proizvoda (65%) i obuće (60%).

>>Dvjestotinjak djevojaka u redu čekalo besplatne traperice

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije