PROMO

Udari mene, a ne žene – recimo zajedno STOP nasilju!

Stjepan Bozic_Udari mene, a ne zene
Avon
PR
Autor
PR članak
22.11.2012.
u 08:45

Zaštitno lice kampanje je boksač Stjepan Božić

Avon Hrvatska, u sklopu svog tradicionalnog programa za borbu protiv nasilja nad ženama Speak Out Domestic Violence, ove godine organizira kampanju Udari mene, a ne žene čije je zaštitno lice boksač Stjepan Božić. Stjepanove fotografije za ovu kampanju snimio je fotograf Damir Hoyka, dok će se glavno događanje u okviru projekta održati u Zagrebu u subotu 24. studenog u City Centeru one West u 17 sati u povodu Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.

„Kampanjom Udari mene, a ne žene želimo skrenuti pozornost javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena – i poručiti zlostavljačima da je nasilje u obitelji kukavički čin. Kako sam i sam kao dijete bio žrtva nasilja u obitelji, svjestan sam ozbiljnosti ovog problema. Upravo ću zato, kao hrvatski ambasador Avonovog programa Speak Out Domestic Violence, glasno govoriti o nužnosti borbe protiv nasilja u obitelji, a sve vas pozivam da mi budete podrška na tom putu“, rekao je Stjepan Božić, zaštitno lice Avonove humanitarne kampanje Udari mene, a ne žene.

Sredstva se u okviru kampanje Udari mene, a ne žene prikupljaju prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti (ogrlica i naušnice podrške za borbu protiv nasilja u obitelji, svaki proizvod dostupan po cijeni od 35 kuna), a bit će donirana Udruzi za zaštitu obitelji U.Z.O.R. u Rijeci. Udruga U.Z.O.R. osnovana je u ožujku 2007. godine s ciljem pružanja zaštite i pomoći obiteljima ugroženima nasiljem, a provodi programe savjetovanja te osigurava sklonište za žrtve obiteljskog nasilja.

„Ponosna sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno odgovorne projekte, a posebno želim zahvaliti Stjepanu Božiću koji je darovao svoje vrijeme i trud kako bi nam bio podrška. Već 15 godina se u Hrvatskoj trudimo poticati žene da budu samopouzdane, uspješne i zadovoljne sobom, a na ovaj način ujedno dajemo svoj doprinos osiguravanju boljih uvjeta za njihove živote“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Tvrtka Avon Kozmetika, koja ove godine slavi 15. godišnjicu osnutka, aktivna je na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Već je 2006. Avon u Hrvatskoj krenuo s proizvodima s ružičastom vrpcom kao regularnom ponudom u katalogu tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne proizvode sa simbolom beskonačnosti kao podršku borbi protiv nasilja nad ženama. Tvrtka je organizirala i brojne humanitarne akcije poput prikupljanja sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb, što je rezultiralo ukupnom donacijom od 100.000 kuna, ili potpora drugim lokalnim nevladinim udrugama, kao što je donacija 50.000 kuna Udruzi Brod i njihovom skloništu za žene u 2011.

Za dodatne informacije posjetite internetsku stranicu Avona, Udruge U.Z.O.R.  te Avonovu Facebook stranicu.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?