PROMO

Veliki uspjeh domaćeg brenda Viktoria - na police velikog trgovačkog lanca stiže čak 8000 njihovih proizvoda

Veliki uspjeh domaćeg brenda Viktoria
22.11.2021.
u 10:17

Brankica Borović nije ni sanjala da će njezin brend prirodne kozmetike Viktoria pronaći svoje mjesto na policama velikog trgovačkog lanca, što je postigla sudjelovanjem u društveno odgovornom projektu “Startaj Hrvatska”. SPAR je od nje naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom, što je za ovu malu proizvodnju izniman uspjeh.

Riječ je o prirodnoj kozmetici na bazi domaćeg magarećeg mlijeka koja je dermatološki testirana i pogodna za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije. Viktoria krema za lice citrusnog je mirisa pomiješanog s cvijećem smilja i nježne, glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje s nježnim mirisom gardenije i šumskog voća regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom, a može se koristiti i za pranje kose. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje govori poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupanjem u njemu.

Među posebnostima Viktoria proizvodnje je kreiranje kozmetičkih preparata unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. U njihovoj proizvodnji ključna je sljedivost kao važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda za zdravlje i okoliš. 

Uz sjajnu poduzetničku viziju, Brankica se još trebala bolje upoznati s tržištem na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti proces proizvodnje. Priliku za to pronašla je u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Stručni tim kompanije SPAR Hrvatska pomogao joj je i prikupiti potrebnu dokumentaciju za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je nakon toga naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.

Proizvode Viktoria sada je moguće pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz životnu i poduzetničku priču Brankice, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj ostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije