Dok skuplji brendovi lansiraju jeftinije kolekcije, oni jeftiniji očito lansiraju – skuplje!
Jedan od njih je i najpopularnija modna kuća specijalizirana za donje rublje, Victoria's Secret. Najnoviju kolekciju, puštenu jučer u prodaju, čine grudnjaci čija je cijena od 98 do 158 dolara, gaćice i halteri od 38 do 68 dolara te kombinezoni i bodyji po cijeni od 158 do 218 dolara. Iako su još uvijek znatno jeftiniji od luksuznih marki, poput La Perle, riječ je o barem duplo većim cijenama od onih na koje smo navikli.
Ovom kolekcijom u Victoria's Secretu mijenjaju dosadašnju strategiju. Naime, do sada su u dućanima uvijek držali i manju količinu skupocjenih brendova, poput Chantelle Thomas.
– Odlučili smo se za ovu varijantu jer smo shvatili da u tvrtki imamo izvrsne dizajnere te da ne trebamo 'uvoziti' tuđe kreacije – rekao je Ed Razek iz Victoria's Secreta.
Recimo i da model koji reklamira novu kolekciju izgleda savršeno. Sigurni smo da je neće pratiti tračevi o fotošop katastrofama, koji se često znaju omaknuti Victoria's Secretu ili o premršavim, anoreksičnim modelima.