BEZ GLAMURA

Vrijedi li luksuz dostupan svima cijena koje nosi?

julia roberts
Pixsell
27.10.2009.
u 19:14

Modni kralj Giorgio Armani, čije se kreacije prodaju za vrtoglave svote velik je prevarant, tvrdi Dana, dodajući da svoje torbice radi u Kini, u kojoj mladi i potplaćeni Kinezi zdušno lijepe naljepnice “Made in Italy”.

Umirete od želje za novim Guccijevim cipelama? Ne možete, baš kao legendarna Marylinka, zaspati bez kapljica omiljena parfema? Spremni ste se prodati u dužničko ropstvo za novi par Louboutinovih cipela? To su luksuzi koji su i danas skupi, ali dostupni svima, pa zašto onda nose oznaku ekskluzivni, pita se Dana Thomas, autorica bestselera Deluxe u izdanju Algoritma koji je podigao mnogo prašine u modnome svijetu.

Bez glamura i bez stila

Naime, autorica koja je dvadeset godina provela pišući o tome tko je tko u svijetu mode odlučila je rasplinuti balončiće od sapunice i najtvrdokornijim trendsetericama. Neka od najstrašnijih otkrića koja je odlučila podijeliti sa svijetom uistinu će ovisnicama o modi pomaknuti tlo pod nogama. Modni kralj Giorgio Armani, čije se kreacije prodaju za vrtoglave svote velik je prevarant, tvrdi Dana, dodajući da svoje torbice radi u Kini, u kojoj mladi i potplaćeni Kinezi zdušno lijepe naljepnice “Made in Italy”.

Skupocjeni parfemi, otkriva D. Thomas, mahom su sintetički i proizvode se od najjeftinijih sirovina, a većini su baza naftni derivati. Moda i zvijezde idu ruku pod ruku, a u razotkrivanju lažnog sjaja Hollywood je izvrsno mjesto za potragu. Oscari koje gledaju milijuni u svijetu izvrsni su za nametanje trendova i to znaju svi – glumice, stilisti i dizajneri i zato se tu okreću milijuni. Mislite li da je Julia Roberts slučajno pošla po zlatni kipić baš u Valentinovoj kreaciji? Griješite, ona je imala nekoliko milijuna razloga da zabljesne upravo u toj haljini. Autorica posebno grubom prikazuje Miucciju Pradu za koju tvrdi da je svoje “poslovno carstvo izgradila na tuđim leđima”.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije