Vogue Eyewear predstavlja novu kampanju za proljeće/ljeto 2015. u kojoj sudjeluju tri glamurozne svjetske dive: brazilski model Adriana Lima, indijska glumica Deepika Padukone i kineska glumica Liu Shi- Shi.
Lica ovih dama poznatih po stilu, glamuru i zvjezdanoj reputaciji krase vizuale nove međunarodne kampanje koja je krenula u siječnju ove godine te se obraća mladim, znatiželjnim i modno osviještenim ženama. Razigrani i živopisni vizuali savršeno oslikavaju suštinu naočala marke Vogue Eyewear.
Adriana Lima po prvi puta se pojavljuje u kampanji za Vogue Eyewear, dok su Deepika Padukone i Liu Shi-Shi već sudjelovale u međunarodnoj kampanji za 2013. godinu. Svaki model naočala koje nose osobno su odabrale te one savršeno odražavaju njihovu osobnost i stil.
Jedna od najljepših žena svijeta, Adriana Lima, tijekom svoje desetogodišnje manekenske karijere kročila je najprestižnijim svjetskim modnim pistama, pojavljivala se na naslovnicama brojnih časopisa te sudjelovala u uspješnim kampanjama izvan svijeta mode.
„Adriana utjelovljuje suštinu žene koja nosi Vogue Eyewear. Ona je zabavna, koketna i jednostavno obožava modu,” izjavila je Mariavittorie Di Stasi, brand direktorica marke Vogue Eyewear. „Angažiranjem ove tri predivne dame željeli smo istaknuti važnost koju Vogue Eyewear pridaje svim ženama diljem svijeta. Premda se međusobno razlikuju i potječu s različitih strana, one u jednakoj mjeri utjelovljuju žene kojima se obraćamo - pri čemu svaka od njih posjeduje osobni stil i shvaćanje mode.”
Kampanju s Adrianom Limom u legendarnom ljetovalištu Búzios u Brazilu, koje je još ‘60-ih proslavila Brigitte Bardot, snimila je Ellen von Unwerth poznata po svojim fotografijama najljepših žena na svijetu.
Kampanja je snimljena u tropskom duhu prikazujući Adrianu s najnovijim trendi modelima Vogue Eyewear naočalama.
>>Viktorija Đonlić Rađa nosi kožnate narukvice s čipkanim slovima