Novi LCD televizor snižen 40 posto, masaža s popustom od 50 posto ili snižene nove cipele, haljina, hrana... U doba kada stvarno trebamo paziti na svoje financije, a kada se ipak ne želimo svega odreći, inovativno rješenje nudi portal KupiMe.hr. Prateći svjetsku praksu u brzom prilagođavanju novim trendovima, osnivači portala po uzoru na strane uhodane portale poput www.grupon.com, www.dailydeal.de te www.citydeal.de pokrenuli su nov način kupnje i u Hrvatskoj. KupiMe.hr koristi snagu zajedničke kuponje čiji je konačan učinak zadovoljstvo i kupaca i partnera. Krajnjim potrošačima omogućuju nevjerojatne popuste do čak 80%, a klijentima, trgovcima i lokalnim pružateljima usluga rast prodaje. Zbog svoje atraktivnosti, velikih popusta i povećanja prodaje proizvoda i usluga svojih partnera, modeli grupne internetske kupnje u svijetu bilježe izniman rast i postaju prava alternativa konvencionalnoj prodaji. U praksi to izgleda ovako: planirate kupnju, ali su vam zbog visine cijena željeni proizvodi ili usluga u redovitoj prodaji ipak nedostupni, zato postoji portal KupiMe.hr. Ukoliko se za isti proizvod ili uslugu nađe dovoljan broj zainteresiranih, kupnja se može realizirati i po cijeni nižoj do čak 80%! Potrebno je registrirati se i imati kreditnu karticu. Kartice se ne terete ako ponuda ne sakupi dovoljno zainteresiranih kako bi se popust ostvario. U ponudi će se naći gotovo sve od: kućanskih aparata, svih ostalih vrsta proizvoda do usluga. Nakon što ostavite svoj mail na stranici, svako jutro čekaju nove ponude. – Koliko su potrošači željno iščekivali pojavljivanje ovog, za naše uvjete inovativnog i krajnje korisnog portala, govori i činjenica da je samo u tri dana od postavljanja postao drugi kompanijski fun page u Hrvatskoj – rekao je Vanja Sertić, idejni začetnik portala. Sve novosti u ponudi KupiMe.hr mogu se naći na samom portalu www.kupime.hr, ali i na facebook i twitter stranicama.
Zajednička kupnja preko interneta jeftinija je i do 80 posto
KupiMe.hr koristi snagu zajedničke kupnje čiji je konačan učinak zadovoljstvo i kupaca i partnera.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.