Ako vam način pakiranja namirnica nije očit, onda se vrlo vjerojatno iza toga krije neki marketinški trik. Jedan primjer su i mrežice u kojima možemo pronaći naranče, a uvijek su crvene boje. Pakiranje se čini obično, ali zapravo je dizajnirano tako da poželite kupiti baš njih, prenosi MSN.
Narančasta boja izraženija je kada je u kombinaciji s crvenom, dok sa žutom, zelenom i plavom nije tako. To znači da kada vidite nekoliko naranči iza ove crvene mrežice vaš mozak odmah pomisli da su svježe, kvalitetnije i sočnije jer je njihova boja izraženija i jača.
U videu pogledajte kako napraviti tatarski biftek:
Iz istog razloga u crvene mrežice pakiraju se i drugi agrumi narančaste boje kao što su grejp i mandarine.
Limuni se, pak, pakiraju u zelenu jer ona ističe njihovu žutu boju. U kombinaciji s crvenom, žuta počne nalikovati narančastoj, pa se takvo pakiranje izbjegava.
Idući put kada odete u kupovinu namirnica, obratite pozornost na još jedan trik - proizvodi na sredini police, odnosno u razini očiju skuplji su od onih ispod ili iznad, a oni uz blagajnu su jeftiniji i privlačnog pakiranja jer se smatra da se kupuju impulzivno.