I u Hrvatskoj raste trend kupnje na internetu, a među omiljenim je virtualnim prodavaonicama britanski Asos.
Odjeća i obuća tamo je često na sniženju, dostava je brza i besplatna, a njeguju i odličnu komunikaciju s kupcima.
Osim vlastite linije proizvoda koji prate najnovije modne trendove uz prihvatljive cijene, na Asosu se mogu pronaći i skuplji dizajnerski komadi, ali i komadi malih još nerazvikanih britanskih brendova koji nam inače ne bi bili dostupni.
Kompanija koju je na noge 2000. godine postavio Nick Robertson lani je proglašena najposjećivanijom internetskom stranicom na svijetu u dobnoj skupini od 18 do 24 godine. Otvorili su i prve urede u Berlinu, SAD-u i Kini, a najavljuju i kako će povećati ulaganja u IT sustav i brojna skladišta da bi zadovoljili povećanom broju zahtjeva i smanjili troškove.
Na Asosu kupuju svi. Pjevačica Rita Ora više je puta istaknula upravo Asos kao svoju omiljenu šoping-destinaciju, a često tamo kupuje i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.
Mirjana Mikulec haljinu s Asosa kombinirala je s modnim dodacima iz Zare i Max&Co. ogrtačem.
Anita Dujić Veljača vješto pak miksa domaći dizajn s cipelama s Asosa. Zavirite u fotogaleriji u sjedište omiljene online prodavaonice.
Anita Dujić Veljača u outfitu koji potpisuje Silvio Ivkić i cipelama s Asosa. Torba je Tamara Bombardelli.
>>Online-kupnja u EU jeftinija jer se više ne plaća PDV ni carina
>>Kako se odjenuti za modnu reviju? Ako netko to zna, onda je to Jelena Veljača