tko bi rekao..

Zdravstvena inspektorica otkrila: 'Evo zašto izbjegavam aparate za sokove u restoranima!'

Shutterstock
10.08.2023.
u 15:30

Šokantna studija iz 2010. otkrila da je gotovo 50 posto od 90 gaziranih pića uzetih iz restorana u Virginiji, u Americi, bilo "pozitivno na koliformu", bakteriju koja ukazuje na moguću fekalnu kontaminaciju

Bivša zdravstvena inspektorica otkrila je signalne znakove da aparat za gazirana pića u restoranu nije očišćen. Objasnila je kako provjerava svaki aparat koji koristi - i aktivno će izbjegavati piće iz njih ako primijeti "ružičaste, smeđe ili narančaste" ostatke na mlaznicama aparata, piše Mirror.

Izdajući upozorenje na Redditu, rekla je: "Ako postoji aparat za samoposluživanje gaziranih sokova, uzmite ubrus i stavite ga oko unutarnje strane mlaznice za Sprite/prozirni sok. Ako vam ubrus ispadne ružičast, smeđi ili narančast, preskočite sok. Mlaznica Sprite trebala bi izaći prozirna. Ako je ružičasta ili narančasta, onda je to sluzava plijesan. Ako je smeđa, vjerojatno je cola. Ali ako je mlaznica Cole stavljena na dozator Sprite i još uvijek je smeđa, znate da se mlaznice ne čiste kako treba.

VEZANI ČLANCI:

Šokantna studija iz 2010. otkrila da je gotovo 50 posto od 90 gaziranih pića uzetih iz restorana u Virginiji, u Americi, bilo "pozitivno na koliformu", bakteriju koja ukazuje na moguću fekalnu kontaminaciju. Nekoliko drugih uzoraka bilo je pozitivno na E.coli, dok su se drugi vratili s tragovima Chryseobacterium meningosepticum, bakterije koja uzrokuje bolesti kod dojenčadi i onih sa slabim imunološkim sustavom.

Ali to nije jedina provjera koju zdravstvena inspektorica obavlja prilikom ulaska u restoran, jer obavezno pregleda ledomat prije nego što ubaci kockice u piće. "Također pažljivo pogledajte ledomat. U njima često vidim zelene alge", dodala je. Komentirajući njezinu objavu, jedna radnica fast fooda rekla je: "Radila sam u McDonald'su nekoliko godina. Morali smo svake večeri povlačiti mlaznice radi čišćenja."

Drugi je korisnik dodao: "Dobro je da neke od tih tvrtki vode računa o čistoći nečeg jednostavnog kao što su mlaznice soka. S druge strane, moraju se pobrinuti da sve bude čisto kako bi prošla inspekciju hrane i slično."

Treći korisnik je komentirao: "Moj ih restoran svaku večer namače u gaziranu vodu, sol i limun i to je super." Još je jedan korisnik dodao: "Burger King je imao najopsežniji raspored čišćenja koji sam ikada vidio u restoranu brze hrane, barem tamo gdje sam ja radio."

Došao u McDonald’s po hranu i dobio neočekivani 'poklon': 5.000 dolara u vrećici!

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije