Dugotrajne muke

Žena se za božićni tulum priprema čak 312 sati

šminka
Reuters
02.12.2009.
u 11:47

Prema najnovijim istraživanjima prosječna žena na uljepšavanje i pripreme te dovođenje tijela u formu potroši vremena kao da je bila 13 dana u šopingu.

Jeste li ikada razmišljali koliko je vremena, truda i strpljenja potrebno da biste savršeno izgledali i bili potpuno spremni za uredski božićni tulum? Sigurno vam nije palo na pamet da je za sve to potrebno čak 312 sati!

Prema najnovijim istraživanjima prosječna žena na uljepšavanje i pripreme te dovođenje tijela u formu potroši vremena kao da je bila 13 dana u šopingu. Istraživanje koje je proveo portal Clothes Show Live pokazalo je da su pripreme za božićni tulum ženama najvažnije i dolaze na prvo mjesto u njihovu kalendaru. Važnije su i od vjenčanja prijatelja, izlazaka i novogodišnjeg dočeka.

U prosjeku će žene provesti 72 sata u kupovini haljine, 96 sati će potrošiti na vježbanje i 23 sata na uljepšavanje. Također će provesti 63 sata primajući savjete od prijatelja, 48 sati će kupovati nakit i ostale detalje i 12 sati na friziranje uključujući šišanje, bojenje i sušenje kose. Dvije trećine žena s pripremama je već počelo krajem studenoga. Prema istraživanju 10 sati otpada i na traženje inspiracije u raznim modnim časopisima i šest sati na pripremu i usavršavanje šminke.

Dva sata potrošit će se na njegu tijela i tamnjenje u solariju ili pomoću preparata. Posljednje promjene cjelokupnog stila uzimaju dva sata i jedan sat na depilaciju.

– Žene se raduju božićnom tulumu jer je to savršena prilika da zaključe godinu kao prave zvijezde. To je posljednji tulum u godini gdje dobiju priliku da raspuste svoju kosu i zaborave na nevolje bar na jednu večer – smatra Gavin Brown, direktor Clothes Show Livea.

U ovom istraživanju intervjuirano je oko tisuću žena između 18 i 45 godina, a najviše vremena potrebno je onima koje imaju od 18 do 25 godina. Kada su ih upitali kako bi reducirale vrijeme u slučaju da ga nemaju previše, 46 posto njih je odgovorilo da bi u tom slučaju kupovale na internetu.

Četiri od deset žena kopiralo bi nečiji izgled iz časopisa, 12 posto bi pronašlo osobnog stilista, a samo dva posto ih je priznalo da bi nosilo istu haljinu kao i prošle godine.

Ključne riječi

Komentara 1

VU
vulgaris
12:50 02.12.2009.

Uludo potrošeno vrjeme!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije