Odjeća ljepše izgleda na vrlo mršavim manekenkama, opravdanje je koje nude dizajneri kada im se prigovara zašto modnim pistama hodaju samo mršavice.
No, prema novom istraživanju, izgleda da im te mršavice neće pomoći da svoju odjeću i prodaju. Naime, žene su sklonije kupovati odjeću vide li svoj odraz u modelu koji je nosi – s oblinama i prosječnom visinom, pokazalo je istraživanje sveučilišta Cambridge. Koristeći lažne oglase u modnim časopisima s modelima različitih veličina, oblika i nacionalnosti, ispitano je 3000 žena u SAD-u, Kanadi i Velikoj Britaniji.
Studija je dovela do zaključka da je većina žena znatno povećala kupnju kada je vidjela model svoje dobi, veličine i nacionalnosti, prenosi portal Yahoo.com. Takve studije lagano guraju dizajnere i časopise da u prvi red ipak stave žene s oblinama umjesto da se to događa kao rijedak i povremen slučaj.
Stručnjaci zato upozoravaju da oglašivači i urednici časopisa moraju biti svjesni toga tko je njihova ciljana publika te kako modeli odražavaju to tržište.