Net-a-porterova luksuzna modna internetska trgovina za muškarce Mr. Porter kao zaštitna lica za proljetno-ljetnu kampanju odabrala je potomke triju svjetskih muških ikona – 21-godišnjeg Tukija Branda, unuka glumca Marlona Branda, 25-godišnjeg Ethana Pecka, unuka glumca Gregoryja Pecka, i 33-godišnjeg Logana Planta, sina pjevača Led Zeppelina Roberta Planta.
– Budući da su nama bitni stil, talent i ono što naša odjeća poručuje, odabrali smo tri muškarca koja objedinjuju sve to. Ne samo da su gospodin Brando, gospodin Peck i gospodin Logan zgodni nego su i modno osviješteni te se bave različitim karijerama, ali su također i nasljednici ikona stila – rekao je Jeremy Langmead, kreativni direktor online-trgovine Mr. Porter.
Ni jedan od njih ne bavi se modelingom – Brando studira medicinu u Parizu, Plant se bavi proizvodnjom piva, a Peck ide stopama djeda glumca. Samo se Tuki Brando okušao kao maneken pozirajući za Versaceovu kampanju muške kolekcije 2008. godine. No prema viđenom, sva trojica imaju sve preduvjete za uspješnu manekensku karijeru. Kampanju snimljenu na pješčanoj plaži potpisuje fotograf Laurence Ellis, a za dendijevski styling zaslužan je Dan May.
Zvuče li vam poznato? Brando, Peck i Plant nove su ikone stila
Unuci Marlona Branda i Gregoryja Pecka te sin Roberta Planta zvijezde su proljetno-ljetne kampanje za Mr. Porter, koji ih je odabrao jer su utjelovljenje talenta i stila, ali i nasljednici slavnih ikona
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.