I ako to nije prvi kolaps ove zime (sjetimo se 8. prosinca 2012.), gradonačelnik Milan Bandić je sad odlučio preuzeti Zimsku službu, a da ima i dozvolu, sjeo bi sam i u kamion s ralicom i s pajdašem Pavlom Kalinićem, šefom ureda za nešto hitno i nebitno, počistio sve ulice Zagreba. Izgleda da Bandića grize savjest.
Zbog nabavke niskopodnih tramvaja. Koliko god se trudio, on, njegovi suradnici i svi ‘dobrovoljci’ nisu mogli ZET dovesti u red. Dok su skoro svi busevi dan kasnije vozili normalno, tramvaji su stajali, pogotovo niskopodni. Oni su se pokazali kao najslabija karika. Kupujmo hrvatsko je zapelo u snijegu, a to su shvatili i Finci koji su odustali od kupovine proizvoda ljepuškastog dizajna. Prije 12 godina, za Bandićeva stolovanja raspisan je prvi natječaj, dok je za premijera Ive Sanadera (2005.) konzorcij CROTRAM isporučio prvi “niskopodac”.
Prije pet godina (Bandić gradonačelnik) potpisan je ugovor za 70 novih, pokazalo se za snijeg neefikasnih tramvaja. Da se ne zaboravi.
I susjedi Srbi su kupili niskopodne tramvaje Španjolske proizvodnje pa imaju istih problema kao i naši zato Jutarnji ne pljujte po nečem samo da bi pisali.