Poznata japanska marka Mitsubishi na domaćem je tržištu slabo
zastupljena. I dok se prije nekoliko godina takva situacija donekle
mogla pravdati vrlo lošom, odnosno zastarjelom, paletom vozila, gdje je
nedostajalo modela koji služe za “napumpavanje” tržišnog udjela, sada
je situacija ipak mnogo bolja.
Najtraženiji je model Lancer, a zanimljivo je da se sada nudi i s
dizelskim agregatom. Riječ je o dvolitrenom agregatu koji je za ovu
priliku, kao i za potrebe nove generacije Outlandera, posuđen iz
Volkswagenove grupacije.
Provjereni TDI motor, koji kod Mitsubishija nosi oznaku DI-D, starije
je generacije te se gorivo ubrizgava pomoću “pumpi-brizgaljki”, što je
tehnologija koja se napušta. Četverocilindraš opremljen 16-ventilskom
tehnologijom iz 1968 ccm obujma pri 4000 okretaja nudi najveću snagu od
140 konja, dok istodobno već od 1750 okretaja ima i okretni moment od
310 Nm.
Riječ je o agregatu koji osigurava vrlo dobra ubrzanja, te solidne
performanse uz umjerenu potrošnju od približno 7 litara – bez prevelike
štednje. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu, dobivena je vrlo dobra
reakcija na pritisak papučice gasa, a jedina je veća mana ovog
njemačkog agregata njegova bučnost, pogotovo dok je hladan.
Lancer ima prtljažni prostor od 400 litara, a ne bi bilo loše kada bi
“rupa” bila bolje pripremljena, što bi dovelo do veće iskoristivosti.
Testni model imao je početni, ali vrlo solidan, paket opreme za
dizelski model – Invite – koji stoji 177.900 kuna.
ISPROBALI SMO