ISPROBALI SMO

Mitsubishi Lancer 2,0 DI-D - poznato dizelsko srce

aut_lancer_tx.jpg
Foto: Ivan Cvetković
13.10.2008.
u 20:48

Poznata japanska marka Mitsubishi na domaćem je tržištu slabo zastupljena. I dok se prije nekoliko godina takva situacija donekle mogla pravdati vrlo lošom, odnosno zastarjelom, paletom vozila, gdje je nedostajalo modela koji služe za “napumpavanje” tržišnog udjela, sada je situacija ipak mnogo bolja.

Najtraženiji je model Lancer, a zanimljivo je da se sada nudi i s dizelskim agregatom. Riječ je o dvolitrenom agregatu koji je za ovu priliku, kao i za potrebe nove generacije Outlandera, posuđen iz Volkswagenove grupacije.

Provjereni TDI motor, koji kod Mitsubishija nosi oznaku DI-D, starije je generacije te se gorivo ubrizgava pomoću “pumpi-brizgaljki”, što je tehnologija koja se napušta. Četverocilindraš opremljen 16-ventilskom tehnologijom iz 1968 ccm obujma pri 4000 okretaja nudi najveću snagu od 140 konja, dok istodobno već od 1750 okretaja ima i okretni moment od 310 Nm.

Riječ je o agregatu koji osigurava vrlo dobra ubrzanja, te solidne performanse uz umjerenu potrošnju od približno 7 litara – bez prevelike štednje. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu, dobivena je vrlo dobra reakcija na pritisak papučice gasa, a jedina je veća mana ovog njemačkog agregata njegova bučnost, pogotovo dok je hladan.

Lancer ima prtljažni prostor od 400 litara, a ne bi bilo loše kada bi “rupa” bila bolje pripremljena, što bi dovelo do veće iskoristivosti. Testni model imao je početni, ali vrlo solidan, paket opreme za dizelski model – Invite – koji stoji 177.900 kuna.

Želite prijaviti greške?