SPIRIT by T.B. SILENT VISITOR

Dobro otvorite oči: Ovo su 50 nijansi crne prigušene erotike za muškarce

 SPIRIT by T.B. f/w 2014._ SILENT VISITOR
Foto: Šime Eškinja
1/12
19.11.2014.
u 09:13

Magična privlačnost naprosto zrači iz nove kampanje Tomislava Bahorića. Neupitno je da je T.B. napravio niz dobrih kolekcija i dao jedan potpuno inovativni predznak na Hrvatskoj modnoj sceni

Zimska kolekcija u 50 nijansi crne pokazuje koliko je crna boja inspirativna za dizajnere koji njome vladaju.

Različite teksture materijala, preko vune do eko kože, ostavljaju dojam ispunjenosti te dinamičnosti. Kolekcija je prikazana na nedavnom Schwarzkopf Cro A Porter-u i rađena je naravno za muškarce, ali s idejom da je i žene bez ikakvih prepravaka mogu nositi te se osjećati cool.

Foto: Šime Eškinja

Foto: Šime Eškinja

"Igrom svjetla i sjene, odvajanjem i spajanjem teksture pozadine s odjevnim predmetima nastavak je na ideju i princip rada Tomislava Bahorića koji u svom dizajnu spaja i kombinira hrapavost materijala s glatkoćom kroja. Iako je već svima dobro poznato da Tomislav stvara prvenstveno za mušku publiku u ovoj smo kampanji pokazali da avangarda muškog dizajna može biti ženstvena i mekana na ženskoj liniji tijela. Tamni prikaz fotografije odaje osjećaj jesen-zima u kojem razdoblju kolekcija i djeluje. Energija i cijeli projekt prošao je uz mnogo zabave i smijeha uz savršenu povezanost cijelog tima. Bio je užitak snimati s svim sudionicima projekta jer ipak to je timski rad kaže Sime Eškinja koji je i sam poklonik SPIRIT-A te ga rado nosi", istaknuo je fotograf Šime Eškinja.

Foto: Šime Eškinja

Foto: Šime Eškinja

Oversized komadi pretpostavljeni su uskim donjim dijelovima; odlično funkcioniraju na muškarcima kao i ženama koje ih naprostIgrom svjetla i sjene, odvajanjem i spajanjem teksture pozadine s odjevnim predmetima nastavak je na ideju i princip rada Tomislava Bahorića koji u svom dizajnu spaja i kombinira hrapavost materijala s glatkoćom kroja. Iako je već svima dobro poznato da Tomislav stvara prvenstveno za mušku publiku u ovoj smo kampanji pokazali da avangarda muškog dizajna može biti ženstvena i mekana na ženskoj liniji tijela. Tamni prikaz fotografije odaje osjećaj jesen-zima u kojem razdoblju kolekcija i djeluje. Energija i cijeli projekt prošao je uz mnogo zabave i smijeha uz savršenu povezanost cijelog tima. Bio je užitak snimati s svim sudionicima projekta jer ipak to je timski rad, kaže Šime Eškinja koji je i sam poklonik SPIRIT-A te ga rado nosi.o obožavaju.

Foto: Šime Eškinja

Foto: Šime Eškinja

Magična privlačnost naprosto zrači iz nove kampanje Tomislava Bahorića. Neupitno je da je T.B. napravio niz dobrih kolekcija i dao jedan potpuno inovativni predznak na Hrvatskoj modnoj sceni, kao što je i Šime Eškinja fotograf s prepoznatljivim rukopisom.

Međutim ova kampanja nevjerojatan je spoj dviju i više energija koje su se stopile u avangardnu modnu priču ispunjenu prigušenom erotikom.

Neponovljiva Ivana Severinac i mladi Antonio Badurina svojim su likovima dodatno osnažili cijelu kampanju.

>>Nakon 10 godina Maja Vračarić Kuljiš opet pred fotografskim objektivom

>>5 njegovih odjevnih komada koji izgledaju 'ludo seksi' na ženama

Komentara 1

DU
Deleted user
10:27 19.11.2014.

Rečeno onako fino pučki, zabolje me ona stvar za Tomislava Bahorića i njegovu kampanju. Ne da se hvalim, ali tako je.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije