modna jesen

Nadrealna modna bajka u kampanji BIPA FASHION.HR-a

Bipa Fashion.hr
Foto: PR FOTO
1/5
14.09.2016.
u 12:12

U želji da anticipira i predstavi najjače kreativne snage domaće scene, BIPA FASHION.HR i ovom kampanjom želi potaknuti stvaranje nove, drugačije kreativne energije koja će unijeti svježinu i uzbuđenje na hrvatskoj modnoj sceni.

Ususret uzbudljivoj modnoj jeseni, BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju nastalu pod kreativnim vodstvom poznatog modnog fotografa Franje Matkovića, koji već niz godina daje potpis najprepoznatljivijoj kampanji na hrvatskoj modnoj sceni.

Njegova vizija ove sezone predstavlja odmak od realnosti i kroz visokostilizirane fotografije priča pomalo nadrealnu modnu bajku. Ona je sve ono što moda u svojoj suštini predstavlja; ona je kreacija nastala iz želje za stvaranjem nečeg novog, drugačijeg, posebnog; ona je bijeg od stvarnosti.

„U zadnje vrijeme se u modnoj fotografiji preferiraju vizuali što bliži našoj "realnosti". Iako, to je i dalje zapravo daleko od naše stvarnostii - redovito visoko stilizirano, izrežirano i daje samo privid stvarnog. Vjerujem da se svako toliko moramo maknuti od takvog pristupa modi i podsjetiti se da nismo samo puki promatrači svijeta oko sebe, već imamo priliku stvarati i donijeti nešto novo u njega. Iz toga razloga, htjeli smo stvoriti svojevrsnu nadrealnu modnu bajku u potpuno "običnim" uvjetima, transformirajući stvarnost kreativnošću, znanjem i alatima koje svakodnevno koristimo“, ispričao je svoju modnu viziju fotograf Franjo Matković. Moda je oduvijek predstavljala paralelni svijet u koji bježimo od onoga što se događa pred našim očima, moda je odraz mašte, vremena, duha i želje za doživljajem nečeg uzbudljivog i novog. Sve to prisutno je u kampanji BIPA FASHION.HR-a koju prate fotografije i video, a koja predstavlja potpunu suprotnost od prevladavajućeg minimalističkog prikaza i shvaćanja mode.

Foto: PR FOTO

U želji da anticipira i predstavi najjače kreativne snage domaće scene, BIPA FASHION.HR i ovom kampanjom želi potaknuti stvaranje nove, drugačije kreativne energije koja će unijeti svježinu i uzbuđenje na hrvatskoj modnoj sceni.

Zaštitna lica kampanje su modeli Hana Fort Mlakar i Laura Bračun iz agencije Talia model, a za styling je zaslužna talentirana stilistica Anikka. Make up je djelo vodećeg make up artiste Saše Jokovića, dok se za frizure pobrinuo Kevin Murphy kao službeni sponzor tjedna mode pod vodstvom kreativne direktorice Katice Topčić.

>>BIPA FASHION.HR najavljuje najznačajniji modni tjedan sezone

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije