Modni 'streetstyle' div H&M ove je godine za zaštitno lice svečane, blagdanske kampanje angažirao "najplaćeniju ženu u glazbenom svijetu" - Katy Perry
Za tu je priliku ova popularna pjevačica, po prvi put za potrebe neke reklame, snimila i pjesmu znakovitog nazova "Every Day Is A Holiday" (Svaki dan je blagdan).
Perry je u kampanji odjevena u seksi kombinaciju crvene haljine, gladijatorica i za Božićno vrijeme neizostavnih, pletenih pulovera.
"H&M je imao veliku ulogu u evoluciju stvaranja mog modnog stila, od svoje 13. godine, posebno sam sretna što sam snimila ovu kampanju s Jonasom Åkerlundom. Volim kombinirati stilove, a ova svečana kolekcija spaja i tradiciju i glamur", rekla je pjevačica, piše Daily Mail.
Crvena haljina, sakoi bez kopčanja, majice s velikom crvenom mašnom i šljokicama, božićni puloveri i mini suknje s resicama, neki su od komada koji čine kolekciju, a koja u H&M trgovine stiže polovicom studenog.
Osim što će moći zablistati u posebnom božićnom outfitu, kupci mogu sudjelovati i u humanitarnoj akciji koja prati ovu blagdansku kampanju. H&M za svaku kupljenu karticu H&M Conscious Foundation donirat će 5 posto iznosa UNICEF-u, koji će taj novac upotrijebiti za obrazovanje ugrožene djece iz Mijanmara.
>>Poznate Hrvatice odjenule Alma fashion
>>'Stampedo' u trgovini na Cvjetnom: Trčale i grabile sve što stignu