Opel, čija je sudbina još neizvjesna i o čemu se mnogo priča, prikazao
je prve slike nove generacije Astre. Riječ je o modelu u koji se polažu
vrlo velike nade, a osim nedavno pridošle Insignije trebao bi biti
model koji će Opel uvesti u posve novu i, nadaju se u GM-u, mnogo
svjetliju epohu.
Segment kompaktnih automobila oduvijek je bio vrlo zanimljiv, ali i
važan za svakog proizvođača. Nova Astra premijeru bi trebala doživjeti
na domaćem terenu u drugoj polovici rujna, na salonu automobila u
Frankfurtu.
Potpuno novi dizajn, koji se i očekivao, donosi duh nove generacije
Opelovih automobila, započet s Insignijom. Fluidne linije, ali uz jasno
izražene snažne konture, ostavljaju mnogo bolji dojam od dosadašnje
izvedbe.
Astra donosi u segment novitete u komforu i sigurnosti. Riječ je o
mehatronički koncepiranoj šasiji, najnaprednijem sustavu svjetala,
kameri za prepoznavanje prometnih znakova i sjedala s jako dobrim
ergonomskim svojstvima. Sa 4,42 metra, nova Astra nudi povećani
putnički prostor i komfor na prednjim sjedalima i stražnjoj klupi,
zahvaljujući 71 mm većem međuosovinskom.
Razvijena u Rüsselsheimu u Njemačkoj, Opel Astra dolazi s posve novim
podvozjem.
Širi međuosovinski razmak kotača i širi tragovi kotača konstruirani su
kako bi se omogućila bolja okretnost i stabilnost, bez zadiranja u
udobnost.
Podvozje Opel Astre konstruirano je kao mehatronički sustav koji u
potpunosti integrira mehaničke funkcije i elektronsku kontrolu. Opel
FlexRide sustav elektroničke vožnje je rijetkost kod kompakata, a pruža
vozaču tri postavke - standardni, Sport i Tour. Paralelno s mogućnošću
odabira, podvozje se i bez intervencija vozača u potpunosti i
neprekidno prilagođuje promjenama stila vožnje i brzine.
Kod Astre se nude i nova bi-ksenon prilagodljiva prednja svjetla (AFL
+), koja mijenjaju intenzitet ovisno o prevladavajućim uvjetima i
brzini vožnje s devet različitih funkcija osvjetljenja. Tu je i kamera
Opel Eye sustava, koji prepoznaje cestovne oznake i upozorava vozača
kada automobil nehotice izađe iz svoje trake.
Osam pogonskih agregata
U ponudi će biti osam Euro5 motora. Svi osim osnovnih motora opremljeni su mjenjačem sa šest brzina, a premijeru će imati novi automatski mjenjač s funkcijom aktivnog odabira. Najveća novost je 1,4-litreni turbo benzinski motor sa 140 KS, koji zamjenjuje 1,8-litreni. Benzinska paleta 1,4 i 16 litrenih motora nudi se u rasponu 100 do 180 konja. Tu su i četiri CDTI turbo dizelaša, obujma 1,3 do 2,0 litre te snage 95 do 160 KS.