Opel Astra - glavni konkurent Golfu pokazao je novo lice

19.05.2009.
u 11:43

Opel, čija je sudbina još neizvjesna i o čemu se mnogo priča, prikazao je prve slike nove generacije Astre. Riječ je o modelu u koji se polažu vrlo velike nade, a osim nedavno pridošle Insignije trebao bi biti model koji će Opel uvesti u posve novu i, nadaju se u GM-u, mnogo svjetliju epohu.

Segment kompaktnih automobila oduvijek je bio vrlo zanimljiv, ali i važan za svakog proizvođača. Nova Astra premijeru bi trebala doživjeti na domaćem terenu u drugoj polovici rujna, na salonu automobila u Frankfurtu.

Potpuno novi dizajn, koji se i očekivao, donosi duh nove generacije Opelovih automobila, započet s Insignijom. Fluidne linije, ali uz jasno izražene snažne konture, ostavljaju mnogo bolji dojam od dosadašnje izvedbe.

Astra donosi u segment novitete u komforu i sigurnosti. Riječ je o mehatronički koncepiranoj šasiji, najnaprednijem sustavu svjetala, kameri za prepoznavanje prometnih znakova i sjedala s jako dobrim ergonomskim svojstvima. Sa 4,42 metra, nova Astra nudi povećani putnički prostor i komfor na prednjim sjedalima i stražnjoj klupi, zahvaljujući 71 mm većem međuosovinskom.

Razvijena u Rüsselsheimu u Njemačkoj, Opel Astra dolazi s posve novim podvozjem.

Širi međuosovinski razmak kotača i širi tragovi kotača konstruirani su kako bi se omogućila bolja okretnost i stabilnost, bez zadiranja u udobnost.

Podvozje Opel Astre konstruirano je kao mehatronički sustav koji u potpunosti integrira mehaničke funkcije i elektronsku kontrolu. Opel FlexRide sustav elektroničke vožnje je rijetkost kod kompakata, a pruža vozaču tri postavke - standardni, Sport i Tour. Paralelno s mogućnošću odabira, podvozje se i bez intervencija vozača u potpunosti i neprekidno prilagođuje promjenama stila vožnje i brzine.

Kod Astre se nude i nova bi-ksenon prilagodljiva prednja svjetla (AFL +), koja mijenjaju intenzitet ovisno o prevladavajućim uvjetima i brzini vožnje s devet različitih funkcija osvjetljenja. Tu je i kamera Opel Eye sustava, koji prepoznaje cestovne oznake i upozorava vozača kada automobil nehotice izađe iz svoje trake.


Osam pogonskih agregata

U ponudi će biti osam Euro5 motora. Svi osim osnovnih motora opremljeni su mjenjačem sa šest brzina, a premijeru će imati novi automatski mjenjač s funkcijom aktivnog odabira. Najveća novost je 1,4-litreni turbo benzinski motor sa 140 KS, koji zamjenjuje 1,8-litreni. Benzinska paleta 1,4 i 16 litrenih motora nudi se u rasponu 100 do 180 konja. Tu su i četiri CDTI turbo dizelaša, obujma 1,3 do 2,0 litre te snage 95 do 160 KS.

Želite prijaviti greške?