PRVI KILOMETRI U Austriji smo vozili novu Opelovu uzdanicu iz srednjeg segmenta

Opel Insignia - tehnološki superiorna

aut_insi_tx.jpg
import
20.10.2008.
u 13:35

Već u prvim najavama Opel je nagovijestio da velike nade polaže u nasljednicu Vectre, potpuno novi model Insigniu. S obzirom na vrlo nestabilno financijsko razdoblje posljednjih petnaestak dana, sada je uloga novog modela još značajnija. Mnogo je pažnje posvećeno dizajnu vozila, a odmah su poznate tri izvedbe – model sa 4 i 5 vrata, kao i karavan.

Dizajn eksterijera, ali i putničke kabine, ne oslanja se ni na jedan dosadašnji model, nego uvodi nove smjernice koje će se koristiti i kod budućih modela. Također, s Insigniom Opel predstavlja i novi logotip – prepoznatljiva munja u nešto širem krugu sada je izraženija te sadrži i natpis Opel. Mnogo je tehničkih detalja koji će obilježiti Insigniju - prilagodljivo podvozje FlexRide, sustav pogona na četiri kotača 4x4, svjetla AFL+ te Opel Eye.

Na početku prodaje, tijekom prvog tromjesečja 2009. godine, Insignia će dolaziti s izborom od sedam agregata koji ispunjavaju Euro5 standarde. To su četiri benzinska motora od 115 do 260 KS, te tri nova dvolitrena turbo dizelska motora koji se nude u rasponu snage 110, 130 i 160 konja. Kasnije se još očekuje 1,6-litreni benzinski turbo motor od 160 KS i novi 2,0 turbo dizelski s izgaranjem u zatvorenom procesu, s maksimalnom snagom od 190 KS. Za top benzinske varijante, 2,0 Turbo i 2,8 V6 Turbo, moguće je odabrati i pogon na četiri kotača.

Insignia sa Sport paketom opreme dolazi s FlexRide prilagodljivim podvozjem. Njime je omogućeno vozaču da si posve prilagodi postavke podvozja i ovjesa. FlexRide omogućuje vozaču da osim postavke Standard, za ugodnu vožnju, odabere dinamičnu i sportsku vožnju ili opuštenije i mekše postavke.

Nakon nekoliko stotina prevaljenih kilometara slažemo se s tvrdnjom da je ovo posve novi model, dopadljivog dizajna, a o kvaliteti i uspješnosti ipak će presuditi tržište. Prema sada dostupnim informacijama, cijena početnog modela bit će 22.990 eura.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?