Već u prvim najavama Opel je nagovijestio da velike nade polaže u
nasljednicu Vectre, potpuno novi model Insigniu. S obzirom na vrlo
nestabilno financijsko razdoblje posljednjih petnaestak dana, sada je
uloga novog modela još značajnija. Mnogo je pažnje posvećeno dizajnu
vozila, a odmah su poznate tri izvedbe – model sa 4 i 5 vrata, kao i
karavan.
Dizajn eksterijera, ali i putničke kabine, ne oslanja se ni na jedan
dosadašnji model, nego uvodi nove smjernice koje će se koristiti i kod
budućih modela. Također, s Insigniom Opel predstavlja i novi logotip –
prepoznatljiva munja u nešto širem krugu sada je izraženija te sadrži i
natpis Opel. Mnogo je tehničkih detalja koji će obilježiti Insigniju -
prilagodljivo podvozje FlexRide, sustav pogona na četiri kotača 4x4,
svjetla AFL+ te Opel Eye.
Na početku prodaje, tijekom prvog tromjesečja 2009. godine, Insignia će
dolaziti s izborom od sedam agregata koji ispunjavaju Euro5 standarde.
To su četiri benzinska motora od 115 do 260 KS, te tri nova dvolitrena
turbo dizelska motora koji se nude u rasponu snage 110, 130 i 160
konja. Kasnije se još očekuje 1,6-litreni benzinski turbo motor od 160
KS i novi 2,0 turbo dizelski s izgaranjem u zatvorenom procesu, s
maksimalnom snagom od 190 KS. Za top benzinske varijante, 2,0 Turbo i
2,8 V6 Turbo, moguće je odabrati i pogon na četiri kotača.
Insignia sa Sport paketom opreme dolazi s FlexRide prilagodljivim
podvozjem. Njime je omogućeno vozaču da si posve prilagodi postavke
podvozja i ovjesa. FlexRide omogućuje vozaču da osim postavke Standard,
za ugodnu vožnju, odabere dinamičnu i sportsku vožnju ili opuštenije i
mekše postavke.
Nakon nekoliko stotina prevaljenih kilometara slažemo se s tvrdnjom da
je ovo posve novi model, dopadljivog dizajna, a o kvaliteti i
uspješnosti ipak će presuditi tržište. Prema sada dostupnim
informacijama, cijena početnog modela bit će 22.990 eura.
PRVI KILOMETRI U Austriji smo vozili novu Opelovu uzdanicu iz srednjeg segmenta