Zatvorene su škole, svi koju mogu rade od kuće, preporuke stručnih službi su da držimo distancu minimalno dva metra i ostanemo doma, ako nam posao dozvoljava, kako bi suzbili epidemiju koronavirusa u Hrvatskoj. Ova izvanredna situacija uvelike nam mijenja navike, pa zbog društvene odgovornosti odlazak u obilazak dućana, koji nas je nekad tako znao opuštati, trenutačno nije opcija. Isto tako, većina nas je plaćala režije usput u nekoj od poslovnica u kvartu, gdje smo u gužvi često znali sresti susjede i malo popričati o svemu, pa nam ni dugački redovi nisu išli toliko na živce. No, bez obzira na sve okolnosti, naš život ne treba i ne smije stati, ali moramo biti društveno odgovorni i ponajprije solidarni u ovoj teškoj situaciji. Zato je bitno ostati kod kuće, a većinu toga što trebamo obaviti, možemo digitalnim kanalima. Gotovo sve banke imaju aplikacije ili e-usluge uz pomoć kojih možete imati uvid u stanje svojih računa, tu imamo mogućnost plaćanja režija, kao i pregled troškova. Ako su vam istekli dokumenti, primjerice osobna iskaznica i to možete riješiti online, uz pomoć sustava e-Građani, a mnogi gradovi u Hrvatskoj za svoje građane nude mogućnost plaćanja struje, vode i ostalih naknada online, a što sve možete platiti, možete provjeriti na i-Računima.
Mnogima od nas mobiteli i laptopi su sad najveći oslonac jer su nam bitni za posao, a navečer nam pomažu u relaksaciji jer nam se život uglavnom odvija u digitalnim svijetu. Neke statistike govore kako je internetski promet u veljači porastao 20% u odnosu na siječanj ove godine, a u ožujku je promet porastao čak i za 40% u odnosu na siječanj. Iako internetski promet raste, mreže u Hrvatskoj su izuzetno stabilne, a telekomunikacijske kompanije poput A1Hrvatska u vrlo su se kratkom vremenu odlično prilagodile jer su već duže vrijeme digitalno orijentirane i svojim korisnicima nude mnoge digitalne usluge. U Moj A1 aplikaciji možete pratiti stanje svoje potrošnje, status svojih zahtjeva ili narudžbi, plaćati račune, aktivirati dodatne opcije, kupovati bonove, dijeliti višak MB s onima kojima trebaju, a u slučaju poteškoća s fiksnom uslugom možete ih riješiti uz Digitalnog tehničara. Kao najbolja mobilna i fiksna mreža prema neovisnom, međunarodnom P3 mjerenju, A1 Hrvatska svojim korisnicima pomaže da što lakše i jednostavnije prođu kroz trenutačno razdoblje. Sve relevantne informacije o uslugama dostupne su i na A1 hrvatska www.a1.hr.
DIGITALNI TEHNIČAR 24 SATA DNEVNO
Uz Digitalnog tehničara korisnici mogu brzo i jednostavno detektirati problem na fiksnoj usluzi i riješiti ga bez čekanja i nepotrebnih poziva. Osim automatskog rješavanja poteškoća, Digitalni tehničar daje korisniku upute te ga navodi korak po korak što treba učiniti. Na primjer, u slučaju da je korisniku spora brzina interneta ili slika na TV-u nije kvalitetna, korisnik u Moj A1 aplikaciji jednostavno pokrene Digitalnog tehničara koji detektira problem, ukloni ga ili ponudi upute kako da ga korisnik sam brzo i uspješno riješi, bez potrebe kontaktiranja Službe za korisnike. Digitalni tehničar tu je za korisnike od 0 do 24 na samo dva klika. U situacijama kad problem neće moći riješiti Digitalni tehničar, predajte zahtjev tehničkoj službi koja će vas povratno kontaktirati. Uz samostalno rješavanja tehničkih poteškoća pomoću Digitalnog tehničara, sada možete sami postavljati i naprednije funkcionalnosti modema.
Uz Status mojih zahtjeva korisniku su omogućili pregled svih postavljenih zahtjeva prema A1 Hrvatska, te informacija u kojem su statusu i kada će biti riješeni. Tako sada možete uz pomoću Moj A1 aplikacije pratiti realizaciju postavljenih zahtjeva poput: aktivacije i prijenosa broja iz druge mreže, pritužbe, tehničke poteškoće, dostave pošiljke, reaktivacije nakon suspenzije te deaktivacije i povrata opreme.
Uživajte u virtualnom shopu i birajte proizvode ili usluge
Na internetskim stranicama A1 dostupan je jedinstveni na našem tržištu - A1 virtualni shop. Posjetitelji mogu preko video veze s bilo koje lokacije uživati u svim prednostima posjeta fizičkoj poslovnici te se uz pomoć djelatnika u stvarnom vremenu informirati i obaviti kupnju brže i jednostavnije. A1 je prvi na domaćem i regionalnom telekom tržištu otvorio virtualni shop. Taj shop nudi vam da u stvarnom vremenu razgovarate s djelatnikom A1, koji vas preko video veze može provesti kroz virtualni shop, pokazati vam proizvode, predstaviti usluge i odmah vam odgovoriti na sva pitanja te vam pomoći u realizaciji kupnje. Ova digitalna platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a istovremeno vam omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo. Proces kupnje u virtualnom shopu postaje brži i jednostavniji jer ne morate „lutati“ cjelokupnom ponudom, već prodajni djelatnik za vas lako pronalazi proizvod.
Osim virtualnog shopa, i na A1 internetskim stranicama korisnik može bezbrižno kupovati uređaje, platiti račun, aktivirati usluge, počastiti sebe ili druge s bonom ili dodatnim gigama za surfanje. Sve to iz sigurnosti i udobnosti doma jer danas je više nego ikada važno biti povezan i za to je potrebna kvalitetna mobilna i fiksna infrastruktura.
Sadržaj omogućio A1 Hrvatska.