Peugeot će u Dubrovniku ugostiti novinare iz cijelog svijeta u povodu
prvoga dinamičkog testiranja dvaju novih modela, 3008 i 308 CC. Od 6.
travnja do 9. svibnja, oko 950 novinara iz 45 zemalja testirat će ove
modele na cestama oko Dubrovnika.
Riječ je o posve novom crossover modelu koji će početkom ožujka biti
na salonu automobila u Ženevi prvi put prikazan javnosti, dok je 308CC
prikazan na jesen u Parizu. Početak prodaje ova dva modela na domaćem
tržištu očekuje se sredinom godine.
Još prije četiri godine u Dubrovniku je održana jedna europska
prezentacija, Chevrolet Kalosa s trojim vratima, a prije dvije godine u
Splitu je bila svjetska prezentacija Škode Fabije Combi. Bilo je tada
više od 800 novinara iz 25 zemalja koji su svoje dojmove o Hrvatskoj
prenijeli u brojnim inozemnim medijima. Prije tri-četiri mjeseca i
Mazda je u Dubrovnik dovela oko 250 novinara iz Europe kako bi im
predstavila redizajnirani pick-up model BT-50.
Peugeot se odlučio za krajnji jug Hrvatske, a tijekom više od mjesec dana
prezentacije novinarima će biti na raspolaganju 80 vozila s nekoliko
različitih motorizacija, te će imati priliku automobile testirati na
ruti dugoj približno 300 kilometara.
Testna ruta protezat će se sve do poluotoka Pelješca. Novinari će se uz
stručne vodiče upoznati s ljepotama i bogatom poviješću grada
Dubrovnika. Prespavat će u novom hotelu Rixos Libertas, a tehničkom je
osoblju namijenjen hotel Lero. Ova je investicija veća od milijun eura.
Nadajmo se da će ovakve primjere slijediti i ostali proizvođači
automobila, ali i ostale kompanije koje na ovaj način predstavljaju
svoje novitete. Iz dosadašnjeg iskustva, osim samih izvještaja o
proizvodu koji se predstavlja, mnogi su novinari napisali i reportaže o
Dubrovniku i Splitu, odnosno Hrvatskoj općenito, što svakako pridonosi
sve većoj popularnosti naše zemlje kao idealnog mjesta za odmor, makar
to bilo i u ovo krizno doba.
S Azurne obale i Španjolske u Hrvatsku
Poznato je da se u automobilskom svijetu vrti velik novac. Uobičajeno je da se prije početka prodaje specijaliziranim novinarima omogući da isprobaju nove modele te o tome izvijeste svoje čitatelje. Tako mnoge kompanije svoje modele predstavljaju i omogućuju testne vožnje u brojnim mondenim dijelovima svijeta, većinom Europi - od Monte Carla i Sardinije, preko Palme de Mallorce do Barcelone, Valencije i Lisabona. Sada je došao red i na Hrvatsku.