NA TESTU

Peugeot 308 SW - obiteljski izlet na francuski način

15.12.2008.
u 12:54

Izduženu izvedbu Peugeotove 308-ice, model 308 SW, isprobali smo u kombinaciji s Premium paketom opreme, te sa 1,6-litrenim dizelskim agregatom od 110 konjskih snaga. Prema “običnoj” 308-ici, mišljenja smo, SW izvedba malo je izgubila na atraktivnosti, ali je zato puno više dobila na prostranosti i praktičnosti.

Kad se tome doda najraskošnija Premium oprema, rezultat je udoban automobil koji će ispuniti prohtjeve obitelji koja voli putovati, prije svega zbog prtljažnika koji od raskošne 674 litre može porasti i na 2149 litara.

Ulaskom u testni automobil, negodovali smo zbog ručnog mjenjača, jer Peugeotov ručni mjenjač nekoliko nas je puta razočarao grubim radom. No, ovaj 6-brzinski mjenjač natjerao nas je da promijenimo mišljenje - izmjene stupnjeva prijenosa su glatke i brze, primjedbi nemamo.

U vožnji se model dug 450 cm pokazao dobrim - stabilan je i agilan. Dizelski agregat je iznad 2500 okretaja nešto bučniji nego što bismo htjeli, ali performanse su mu dobre.



Ubrzava sasvim pristojno, iako na papiru 12,5 sekundi do stotke i ne djeluje impresivno. Brzinski mu je maksimum 185 km/h. Proizvođač kaže da troši 5,1 litru na stotinu kilometara. U praksi, tome dodajte još gotovo dvije litre goriva.

Cijena modela 308 SW na hrvatskom tržištu starta sa 128.500 kn - u kombinaciji s motorom 1,4 VTi 95 KS i paketom opreme Comfort pack - no dizelaš poput testnoga stoji 166.000 kuna. Ipak, konačna brojka nije takva.

Testnom primjerku dodatna je oprema (zračni jastuk za koljena, zračne zavjese, metalik boja, tempomat s regulatorom brzine, parkirni senzori, automatski dvozonski klima-uređaj, multimedijalni RT4 sustav) cijenu podigla na 194.800 kuna, što je ipak previše.

Želite prijaviti greške?