Izduženu izvedbu Peugeotove 308-ice, model 308 SW, isprobali smo u
kombinaciji s Premium paketom opreme, te sa 1,6-litrenim dizelskim
agregatom od 110 konjskih snaga. Prema “običnoj” 308-ici, mišljenja
smo, SW izvedba malo je izgubila na atraktivnosti, ali je zato puno
više dobila na prostranosti i praktičnosti.
Kad se tome doda najraskošnija Premium oprema, rezultat je udoban
automobil koji će ispuniti prohtjeve obitelji koja voli putovati, prije
svega zbog prtljažnika koji od raskošne 674 litre može porasti i na
2149 litara.
Ulaskom u testni automobil, negodovali smo zbog ručnog mjenjača, jer
Peugeotov ručni mjenjač nekoliko nas je puta razočarao grubim radom.
No, ovaj 6-brzinski mjenjač natjerao nas je da promijenimo mišljenje -
izmjene stupnjeva prijenosa su glatke i brze, primjedbi nemamo.
U vožnji se model dug 450 cm pokazao dobrim - stabilan je i agilan.
Dizelski agregat je iznad 2500 okretaja nešto bučniji nego što bismo
htjeli, ali performanse su mu dobre.
Ubrzava sasvim pristojno, iako na papiru 12,5 sekundi do stotke i ne
djeluje impresivno. Brzinski mu je maksimum 185 km/h. Proizvođač kaže
da troši 5,1 litru na stotinu kilometara. U praksi, tome dodajte još
gotovo dvije litre goriva.
Cijena modela 308 SW na hrvatskom tržištu starta sa 128.500 kn - u
kombinaciji s motorom 1,4 VTi 95 KS i paketom opreme Comfort pack - no
dizelaš poput testnoga stoji 166.000 kuna. Ipak, konačna brojka nije
takva.
Testnom primjerku dodatna je oprema (zračni jastuk za koljena, zračne
zavjese, metalik boja, tempomat s regulatorom brzine, parkirni senzori,
automatski dvozonski klima-uređaj, multimedijalni RT4 sustav) cijenu
podigla na 194.800 kuna, što je ipak previše.
NA TESTU