U četvrtak nakon Presvetoga Trojstva slavi se svetkovina Tijelova. Riječ je o euharistiji koja je spomen Isusove muke, smrti i uskrsnuća i slavlje pretvorbe kruha i vina u njegovo Tijelo i Krv. Isus je na posljednjoj večeri odredio da njegovi učenici upravo to čine na njegov spomen.
To je najdublja tajna koja nas uvijek nadilazi. Isusove riječi, njegova djela, njegova ljubav, a osobito njegova muka, smrt i uskrsnuće nova su božanska snaga ponuđena čovjekovoj vjeri. On je sam o svome tijelu rekao: "Tko blaguje od ovoga kruha, živjet će uvijeke!" Njegova je osoba, dakle, i još pobliže, njegovo je tijelo, vidljivi Božji lik koji se prenio u sakrament euharistije.
Sve ono najvažnije što vjernik treba znati i prihvatiti o Bogu, o svijetu, postojanju i o sebi on je objavio svojim tijelom te to ostavio kao sakramentalni temelj komunikacije i stvarnog odnosa Boga i čovjeka, čovjeka i Boga. Euharistija je povlašteni događaj te komunikacije čime ona postaje i svjedočanstvom Božje ljubavi prema čovjeku i svijetu pa je zbog toga Koncil i naziva "vrhuncem i izvorom" cjelokupnoga kršćanskoga života.
Prigodom Tijelova uobičajene su procesije našim gradovima i selima. Očito danas bez nekadašnjeg trijumfalizma, ali ne bez poruke i sadržaja o onome tko nas je "do kraja ljubio".