U društvene mreže, kao što i sugerira riječ “mreže”, ljudi su ulovljeni tehnologijom, i iz njih se nastoje spasiti, nastoje izići na bespovratno izgubljenu slobodu od svojevoljne tehnološke ovisnosti znajući da to ne mogu učiniti bez pokušaja – njihova uporaba je beskrajan niz pokušaja koji se hrane neuspjehom
Komentara 4
IV
Prekomjerna komunikacija putem društvenih mreža je kao fast food. Nezdravo, pogotovo za djecu i mlade.
ZM
stvarno čudo da osoba starije životne dobi ne koristi društvene mreže
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Poznata je ona da nam ono što nismo iskusili/spoznali, o tome se informirali, ne nedostaje kada toga odjednom nestane. Besmisleno je to svoje neznanje spominjati kao vrlinu, osobito auditoriju koji o dotičnom predmetu omalovažavanja ima veliko iskustvo. Neupućeni u veličinu Platona ne bi se pred znalcima o njemu hvalili tim svojim neznanjem. Društvene mreže su prvenstveno moćno sredstvo instantne komunikacije među sugovornicima (nema čekanja na e-odgovor). Omogućavaju razmjenu informacija, ideja u grupama koje se organiziraju oko najrazličitijih zajedničkih interesa i potreba sudionika iz cijelog svijeta (konstruktivne i subverzivne, doduše). Vode se i rasprave. Je li rasprava sudionika jedne od grupa fanova Leonarda Cohena, primjerice, o tome što je on htio reći tim i tim stihom te i te svoje pjesme, dostojna lauda kakve autor ima samo za rasprave o Platonu? To tamo je čista poezija, virtualna, neće dospjeti na police. Članak društvenim mrežama negira bavljenje poezijom. A Whatsapp? I on je bio u prekidu, a nije ni spomenut u članku. Tu se razmjenjuju i slike, šalju tekstovi, organiziraju interesne grupe susjeda u zgradi, naselju, učenika i studenata na istoj godini, roditelja male i školske djece, raznih hobista. Otpada potreba za sastancima. Platon nije uživao taj luksuz. Čak niti bio svjestan tih potreba.