SUBOTOM UJUTRO

Promjena imidža Bosne i Hercegovine

27.04.2007.
u 19:42

Jillian de Beer, PR konzultantica svjetskog glasa, održat će 7. svibnja u Sarajevu predavanje "Kreativna mjesta, kreativni ljudi - inspiracija prirodom, ljudima i kulturom u izgradnji imidža grada i države".

Na sarajevskom predavanju De Beer će analizirati potencijale Bosne i Hercegovine i njezina glavnog grada za izgradnju globalno prepoznatljivoga turističkog brenda. Jillian de Beer s Novog Zelanda dobitnica je nagrade Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora (IABC) za najveći doprinos profesiji komunikatora u svijetu.

Prepoznatljiva je po angažmanu na marketinškim projektima kojima je Novi Zeland postao jedno od najpoželjnijih turističkih odredišta u svijetu, a svoju metodologiju prikazivanja prostora i vremena, ljudi i mjesta, prošlosti i budućnosti, koristila je u izradi strategija za 45 gradova, mjesta, regija i ruralnih područja, te 80 privatnih kompanija, radeći ponajviše u svojoj zemlji, ali i u SAD-u, Australiji i Kanadi.

Po glavnim postavkama njezine metodologije - početak svega je istraživanje kako stanovnici neke sredine doživljavaju sami sebe, odmah potom nastavlja se korak dalje kako strani posjetitelji doživljavaju istu okolinu. Potom slijedi što autentičnije predstavljanje svijetu, u čemu je, uz isticanje poželjnih osobina, posebno važna emocionalna povezanost posjetitelja s određenim prostorom.

De Beer se godinama bavila istraživanjima o temi identiteta, strategija za razvoj i izgradnju zajednica, te marketingom destinacija, a u svojim istraživanjima uvijek se koristila globalnim fokusom koji predstavlja drukčiju paradigmu - odnosi se na cijeli svijet. Akcije koje vode promjeni imidža Bosne i Hercegovine k boljem valja dodati i završetak odličnog projekta Vinska cesta Hercegovine.

Želite prijaviti greške?