Od početka travnja u ugostiteljskim objektima nudi se novi Podravkin
instant-napitak lero vita. Okusom pokušava konkurirati
cedeviti, a jako joj nalikuje dizajnom pakiranja. Dapače, na prvi
pogled svatko bi se lako zbunio, jer im je dizajn gotovo istovjetan.
Instant-napitak u pakiranju od po 15 grama za sada će se nuditi samo u
kafićima i restoranima, a u Podravki kažu da još
razmišljaju hoće li praviti i veća pakiranja koja bi se
prodavala u trgovinama. Taj novi napitak u biti je zamjena za
Podravkinu staru ponitu.
– Već dugo u svom asortimanu imamo instant-napitak pod
imenom ponita, međutim kako kod nje nije bio idealno pogođen omjer
elementa 4P, odlučeno je da se pokrene projekt novog instant-napitka
pod potpuno novim imenom i novim marketinškim miksom
koji je prilagođeniji današnjem potrošaču –
objašnjavaju u Podravki.
Na tom projektu, kažu, rade već dulje, a završili su ga krajem
prošle godine. Iako je proizvod na tržištu tek
nekoliko tjedana, već sada, poručuju iz Podravke, mogu reći da je
izuzetno tražen i da su njihovi kapaciteti od dana izlaska na
tržište neprestano zaposleni.
Jednako zadovoljstvo svojim novim proizvodom, cedevitom GO! koja je na
tržištu od veljače, izražavaju i u Grupi Atlantic. Cedevita
u inovativnom pakiranju, u čiji su razvoj u posljednjih šest
godina uložili 75 milijuna kuna, unatoč dosta visokoj cijeni navodno se
dobro prodaje. Iako smo tražili neke konkretnije podatke o prodaji tog
napitka, nismo ih uspjeli dobiti.
– Izuzetno smo zadovoljni reakcijom potrošača i
dosadašnjom prodajom cedevite GO! – tvrdi Tomislav
Matusinović, izvršni direktor za odjel Zdravlje i njega u
Atlanticu.
– Cedevita je već desetljećima predvodnik trendova i lider u
konkurentskom okruženju – kaže Matusinović na upit
plaši li ih konkurencija.
KONKURENCIJA Novi napitak, koji pakiranjem podsjeća na cedevitu, ulazi na tržište