Gledanost sve niža

Big Brother mogao bi spasiti samo ulazak političara u kuću, ovoj ekipi nema spasa

big brother
Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
1/5
27.04.2016.
u 13:48

Nekadašnji televizijski urednik Miroslav Ilić kaže da je problem loš odabir stanara i igara te da je i format došao kraju

Ni ovce ni njihov vlasnik Žiga iz Ljubavi na selu, ni polupoznata lica, ni nabildane polugole djevojke nisu ove sezone pomogle RTL-u da njegov Big Brother zaintrigira gledatelje. Nakon odličnih početnih rezultata (prvu emisiju pratilo je više od pola milijuna ljudi) gledanost BB-a krenula je vrtoglavo nizbrdo.

Nije problem golotinja

Tako uz stanare te povratničke sezone (nakon nekoliko godina regionalnog izdanja, BB snima se u Zagrebu) u dnevnim emisijama bude tek šačica gledatelja, između tri i pet posto populacije, a vikendom kada bi u emisijama uživo ti brojevi trebali skočiti dogodi se pomak u tek kojem postotku. Dugogodišnji televizijski urednik Miroslav Lilić uzrok takvim rezultatima vidi u lošim odlukama.

– Neinventivno, dosadno i blijedo. Loši kandidati, loše igre, bez ideje – jasan je Lilić koji nastavlja: – Pa čak je i prošla sezona u Beogradu imala zanimljivije likove. Ne smeta mi ni prostačenje ni golotinja, ali ti su ljudi jednostavno nezanimljivi. Ne možete očekivati da će samo zato što ste neke ljude stavili zajedno u jedan prostor njihova naklapanja ljude zanimati – jasan je Lilić.

Drugi je problem, objašnjava, sam format koji je zaista već dao svoje. – Taj format je prošao, pokušali su odvesti stanare u Tajland, par godina radili su regionalnu verziju, svašta su već pokušali. Možete se jednom vratiti staroj ljubavi, ali oni se već tri-četiri puta vraćaju tom formatu i to ne funkcionira, pa neka ga puste na miru – kaže Lilić.

Dodaje kako su i na RTL-u shvatili da ništa od ove sezone, jer su je i terminom otpisali. – Stavili su ga u kasni termin, dakle za prosječnog gledatelja ništa od njega – kaže i dodaje potencijalno rješenje za spas.

– Jedino bi im moglo pomoći da u kuću ubace političare, pa da oni iznose svoje programe i polemike, neka se svađaju – to bi bio pravi zaplet. Ljudi koje su oni odabrali neće im priskrbiti zanimljivost. Na njihovu mjestu, ja bih im fakturirao račun za hranu i piće – kaže smijući se Lilić.

– Ipak, producent showa Jan Štedul nije loš u svom poslu, ne znam zašto nije pribjegao nekim inventivnijim rješenjima. Evo, umjesto onih dosadnih igara i gluposti kojima se oni bave, zašto ne bi svaki dan radili nešto kreativno. Npr. neka svaki dan pokušaju rekonstruirati jedan TV format, Vijesti, natjecanje u pjevanju, kuhanju... Pa 3,2,1 – kuhaj! ili Masterchef s razlogom su gledani. Ljudi u njima dobivaju neki sadržaj – savjetuje Lilić.

Nije ni u konkurenciji

A o nekadašnjoj gledanosti Big Brothera na RTL-u sada mogu samo sanjati. Prva sezona imala je rekordnu gledanost koja se vrtjela oko 40 posto, finalnu epizodu te sezone gledalo je gotovo 45 posto stanovništva. Druga sezona pala je za samo nekoliko postotaka, ali s vremenom je format gledateljima postao nezanimljiv. Prošle godine ga je svladala Farma, a ove godine uopće i ne ulazi u konkurenciju za borbu za prva mjesta. Sada naši gledatelji od domaće produkcije biraju Supertalent, Dnevnik Nove TV, Plodove zemlje i seriju Kud puklo da puklo. Solidno se gleda i Masterchef, The Voice, 3,2,1 – kuhaj!, ali već mjesecima s broja jedan liste gledanosti ne silazi turska serija Tuđi život

>>Goran Žigo sa šest janjaca ušao u Big Brother kuću

>>Ne voli ruže i bombonijere, voli iznenađenja poput romantičnog stola nasred Jaruna

Komentara 28

PR
PraviPlavi
14:27 27.04.2016.

mozda ima spasa za hrvate. izgleda da nisu svi debili koji gledaju takav idiotizam. bb je uvrijeda kulturi i inteligenciji hrvata.

GV
golub Vaso
15:22 27.04.2016.

Rtl je i inace TV za ljude opranog mozga.

Avatar germanikus
germanikus
16:30 27.04.2016.

Užasava me neizmjerno činjenica da likovi{upotrijebio bih neki drugi termin ali bi me onda trajno banirali}koji prate ovu emisiju na izborima svojim glasom kroje i moju političku sudbinu!Pitam se zaista kolika ti mora biti razina inteligencije da to gledaš!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije