Rođeni Sarajlija sa stalnom adresom u San Franciscu, Ceco Gaković i njegov tim specijalizirali su se za rad na društvenim mrežama te web i mobilnim platformama najvećih svjetskih brandova. Nedugo zatim, stigao je i poziv kraljice popa, Madonne, te irskih rokera U2-a kojima je Ceco otvorio nove mogućnosti u digitalnom okruženju i produbljivanju veze s njihovim fanovima. Svoja dosadašnja iskustva te potencijal digitalnog tržišta za domaće glazbenike, pogotovo one mlade, Ceco će predstaviti na ovogodišnjem MAKK-u, u četvrtak, 26. studenog, na predavnju pod nazivom „Glazba i hrabri novi svijet“.
U svom predavanju Ceco će se osvrnuti na aktualno stanje glazbene industrije, otkrit će tko se snašao, a tko zaostaje za najnovijim tehnološkim dostignućima u glazbenom biznisu te koji je recept za uspjeh glazbenika na današnjem digitalnom tržištu. Od svih kreativnih industrija, Ceco ističe glazbu kao najnapredniji sektor danas u kontekstu novih dostignuća, no naglašava i neprestanu potrebu za učenjem „tog hrabrog novog svijeta“: „Otvorenost, radoznalost i znanje su najbolji način da budeš ispred ostalih. Korištenje Interneta za vlastitu promociju postalo je osnova, kao neka vrsta nove pismenosti“, zaključuje Ceco.
O dilemi između indie pristupa glazbu ili ugovora s diskografskom kućom, Ceco savjetuje kako je samostalni put samo za one koji uživaju u tom procesu: „Solo način je samo za one koji su jako motivirani, preferiraju kontrolu nad cijelim procesom i sposobni su da stvore bazu obožavatelja te sami organiziraju svoje evente. Ali ako netko postane majstor za promociju online i offline, vjerujem da može uraditi puno više nego što label može uraditi za njih“.
Osim u redovnom dijelu programa MAKK konferencije, Ceco će sudjelovati i na prvom glazbenom meetupu pod nazivom „Digitalna budućnost hrvatske glazbe“. Svoje mjesto na meetupu, kao i na konferenciji, osigurajte na www.makk.hr