Modni diktat

Četiri poznata dizajnera otkrila su nam 'must have' komade za urbane muškarce

Foto: Promo
1/9
17.03.2019.
u 21:00

Prvi put u sklopu tjedna mode Bipa Fashion.hr 20. ožujka održat 
će se program FHR MAN posvećen isključivo muškoj odjeći

Muški modni trendovi u posljednje vrijeme dobivaju sve više pozornosti. Kako u svijetu, tako i kod nas. Iako je moda za muškarce kod nas još poprilično zapostavljena, pozitivne promjene ipak su uočljive. Tome u prilog ide i to što će se prvi put u sklopu tjedna mode Bipa Fashion.hr održati večer posvećena isključivo muškoj modi – FHR MAN.

Što će se nositi u nadolazećim mjesecima kada je riječ o muškim krpicama zagrebačkoj će publici predstaviti četiri poznata dizajnerska imena: Spirit by T.B., Boško Jakovljević, Robert Sever i modna kuća Varteks pod pokroviteljstvom brenda Phillips.

Sakoi s dva lica
Revija će se održati u srijedu 20. ožujka na Zagrebačkom velesajmu, a čast da prvi otvori program FHR MAN i tako predstavi svoje kreacije pripast će modnom brendu Spirit by T.B. iza kojeg stoji 32-godišnji dizajner Tomislav Bahorić. Sin naše cijenjene avangardne dizajnerice Loredane Bahorić kaže da ne postavlja oštre granice između ljetnih i zimskih kolekcija u kojima uvijek snažan naglasak stavlja na tamne boje. U kolekciji Spiritosophy, koju će prvi put pokazati u sklopu FHR MAN-a, nosilac proljetne modne priče je plava boja koja je sjajno uklopljena s upotrebom kožnatih sirovih rubova i cvjetnim printom, dok je asimetrija okosnica cijele odjevne linije. Na modnoj pisti pažnju će ponajviše privlačiti sakoi koji sa dva lica pružaju prikaz svojevrsnih kolaža u plavo-crnim tonovima.

– Ono što bi ove sezone svaki muškarac trebao imati majica je s personaliziranim printom i vidljivim logom. Obvezan je također skinny jeans ili hlače do gležnja, uska kožnata jakna ili bomber jakna te naočale zanimljivih okvira. Od dodataka su ove sezone posebno zanimljive glomazne tenisice jer trend tenisica traje već neko vrijeme. I u mojem slučaju, torba ili ruksak upotpunjuju dojam – ističe Bahorić.

Foto: Arena Hospitality Group

Prvi put na pisti Bipa FASHION.HR-a novu muško-žensku kolekciju brojnoj publici predstavit će i poznati beogradski dizajner Boško Jakovljević. Poznat po savršeno skrojenim kreacijama od visokokvalitetnih materijala i svojim “edgy” dizajnom stvara komercijalnu odjeću. – Vođen idejom da je moda komparativna vrijednost, kreirao sam bogatu modnu kolekciju namijenjenu muškarcima i ženama koji hrabro ističu individualnost, seksepil i autentičnost – kaže Jakovljević koji se i sam u mladenačkim danima okušao u manekenskim, ali i voditeljskim vodama. Uređivao je i vodio zabavne emisije na Pink TV-u, a nakon toga posvetio se dizajnu. Odjeću sa svojim potpisom predstavio je nekoliko puta na Beogradskom tjednu mode, a njegove kombinacije rado nose i glazbene zvijezde. S brendom Martini Vesto 2009. godine kreirao je odjeću za nastup srpskih predstavnika na Eurosongu u Moskvi, a surađivao je i sa Zdravkom Čolićem koji je njegova odijela nosio na nastupu na Marakani.

Foto: Arena Hospitality Group

Modni dizajner Robert Sever, osim što predstavlja kolekciju ženske mode, ove sezone razveselit će i muškarce. Kolekcija Jean Luc donosi pregršt nosivih i suvremenih kreacija, a inspiraciju za stvaranje muških kreacija crpi iz svoga načina odijevanja u mladosti – zaneseno, umjetnički i slobodno. U izrazito bogatoj kolekciji, koja se sastoji od košulja, hlača, kratkih hlača, prsluka, parki i ogrtača, posebnu pažnju privlačili su i brojni detalji koji su ručno oslikani, ručno ili strojno izvezeni, a dizajner je na odjeću otisnuo autorske grafike i ilustracije.

Foto: Arena Hospitality Group

Klasika je i dalje važna

– Muška kolekcija je istog vizualnog senzibiliteta kao i naša ženska linija, one su sinkronizirane, osnova dizajna je ista. Odjeća je nosiva, suvremena, ali s pregršt detalja, kao što je ručno vezenje ili oslikavanje, izbjeljivanje itd. Inspirirao me i način na koji sam se odijevao kada sam išao u srednju školu – zaneseno, umjetnički i vrlo slobodno... Takav je i Jean Luc – kombinacija umjetnika, rokera, pjesnika..., ali vrlo suvremen. Jednom je Vivienne Westwood za svoju kolekciju rekla: “Da sam imala ovakvu odjeću kada sam bila mlada, bila bih u raju”. Upravo tako ja doživljavam mušku kolekciju – ističe Sever. Mušku modu sve više popularizira i modna kuća Varteks na čelu s novom kreativnom direktoricom Martinom Vrdoljak Ranilović. Ove sezone predstavit će klasičnu odjeću izrađenu od vune, ali i ležernije odjevne kombinacije od prirodnih tkanina poput lana, pamuka ili mješavina s vunom koje zadržavaju elegantnu formu. Varteks nije zaboravio ni na mlade muškarce koji biraju prva odijela za posebne prilike, pa je tako u sklopu programa FHR MAN predstavljena i linija odijela Young.

Foto: Arena Hospitality Group

Što će se nositi ove sezone, otkrila nam je kreativna direktorica Varteksa Martina Vrdoljak Ranilović. – Kvalitetno i dobro odijelo, old fashion style. Izrađeno od vrhunske tkanine. Po mogućnosti trodijelno. Zatim blejzeri u jarkim bojama kombinirani s casual hlačama i tenisicama. A printevi i svježe boje obilježit će ovu sezonu u muškoj modi – uvjerena je Vrdoljak Ranilović koja je u Varteks došla nakon što je dva desetljeća s Natašom Mihaljčišin vodila brend I-gle.

Pogledajte i 10 najgorih padova na modnim pistama.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije