Mlada dizajnerica Anamarija Asanović snimila je kampanju za proljeće / ljeto 2011. za kolekciju predstavljenu na ovosezonskom HTC Cro A Porteru.
Kolekcijom "Not a girl, not yet a woman“ dominiraju romantične haljinice blijedih boja, laganih, lepršavih materijala u kombinaciji s kratkim jaknama. Dizajnerica rabi svilu, kadi, popelin, čipku sa šljokicama i cvjetnim uzorkom. Inspiraciju ovaj put pronalazi u vlastitom djetinjstvu, u bezbrižnim danima kojih se sama rado prisjeća. Kolekcija je nježna i krhka baš poput lutkica iz njenog djetinjstva.
Kolekciju karakteriziraju ženstveni krojevi ravnih linija i suknjice campana-kroja. Potpun izgled upotpunila je kolekcijom cipela koje je Anamarija dizajnirala za Peko.
– Prisjetila sam se djetinjstva i onog što sam tada nosila. Jako sam voljela jednostavne haljinice u slojevima i pamučne kombinezone s džepovima, a naramenice su se vezivale u fijokice, sve se jako jednostavno kopčalo. Morala sam nositi miljetiće oko vrata za posebne prilike. I njih sam uklopila u kolekciju s volanima, a ovi moji izgledaju kao cvijeće. Koristila sam materijale blijedih boja jer se sjećam da su me najviše oblačili u bijelo, ipak sam ja s mora – ispričala je dizajnerica te dodala:
– Ideja za ovu kampanju došla je spontano, sjedila sam s prijateljicama na kavi, zagledala se u njih i cijelu kampanju vidjela pred svojim očima. Njihov izgled, ponašanje, njihova nježnost i krhkost podsjetili su me na lutkice iz djetinjstva.