tajne lica poznatih
Davor Bruketa piše za Večernji: Biste li kupili parfem da iza nije plakat sa Zoe Kravitz? O kvaliteti postavite jedno pitanje
Danas u svijetu poznatih zapravo ste ''nepoznati'' ako u svojem životopisu nemate brend ili svoju liniju nekih proizvoda. Više se ne prodaje samo slika ljepote koja se lijepi na neku bočicu ili proizvod već su zvijezde investitori ili pak osnivači brenda, što nam na neki način pokazuje i koliko je ta osoba uspješna te kakvu kontrolu ima nad svojom vlastitom slikom u javnosti. Iako svi neće opstati, bitno je izazvati onaj prvotni ''hype''. Koliko su zapravo ti proizvodi dugoročno kvalitetni i vjerodostojni, to ostaje pitanje kao i ono biste li uistinu kupili sunčane naočale da na njima nije potpis Davida Beckhama ili pak bočicu parfema da iza nje na plakatu nije fotografija Zoe Kravitz?
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nakon što je bruketa pomagao horvatinčiću i bandiću, pa je kao neumorni prvak reklamne industrije postao i najveći zaštitnik okoliša, evo ga i u ulozi kolumniste, pa još i u večernjem. bravo davore :)